راه‌اندازی کسب‌ و کار برای بانوان با استفاده از انرژی خورشیدی

دکتر خزعلی گفت: با توجه به جایگاه مناسب بانوان از لحاظ کمی و کیفی در وزارت نیرو، توجه ویژه به خانواده و حمایت از مادران دارای فرزند کوچک در این وزراتخانه در سطح عالی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌ جمهوری، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم رونمایی از مسابقه ملی نمایشی- پیامکی خانواده انرژی که با حضور مشاوران زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی و مریم کارگر نجفی، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو در محل وزرات نیرو برگزار شد، بیان کرد: اسراف با سبک زندگی اسلامی سازگار نیست. ۸۵ درصد از بانوان کشور خانه‌دار هستند که با کسب مهارت لازم می‌توانند در حفظ محیط زیست و انرژی بسیار تاثیرگذار باشند و برای ارتقای سطح فرهنگ و عملکرد کشور کمک کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهوری برای برگزاری برنامه‌های مشترک معاونت زنان با  وزارتخانه‌ها، بر این اساس برنامه سیاست گذاری و برنامه‌ریزی با معاونت زنان و اجرا با وزارتخانه ها خواهد بود.

خزعلی ادامه داد: راه‌اندازی کسب و کار بانوان با استفاده از انرژی خورشیدی با همکاری وزارت نیرو، با این شرایطی که فراهم می شود بانوان می توانند پایه گذار این کسب و کار شوند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: اگر پیامک نوع مصرف انرژی خانواده برای بانوان ارسال شود، با توجه به اینکه بانوان محوریت مدیریت مصرف هستند و با ایجاد این مهارت در آنها به بازدهی بهتری در مدیریت مصرف انرژی خواهیم رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه مناسب بانوان از لحاظ کمی و کیفی در وزارت نیرو، توجه ویژه به خانواده و حمایت از مادران دارای فرزند کوچک در این وزراتخانه در سطح عالی انجام می‌شود.

کد خبر 1750937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha