لیست نهایی تائید صلاحیت شدگان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از استان زنجان اعلام شد

رفیعی با اشاره به انتشار لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از استان زنجان گفت: ۵۵۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان، سقف مجموع هزینه های انتخاباتی نامزدها در حوزه های انتخابیه استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد انتخابات استان زنجان، ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه فرصت بررسی صلاحیت ها و فرصت جابجایی حوزه های انتخابیه داوطلبان به اتمام رسید گفت: ۲۶۰ نفر از ۴ حوزه انتخابیه استان زنجان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

رفیعی با بیان اینکه این آمار نسبت به دوره یازدهم مجلس (۱۱۶نفر) ، ۱۲۴ درصد رشد داشته است افزود: ۲۳۳ نفر از این تعداد را آقایان و ۲۷ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: از حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۱۵۳ نفر ؛ ابهر – خرمدره – سلطانیه ۴۱نفر ؛ خدابنده ۲۸ نفر و ماهنشان – ایجرود ۳۸نفر به رقابت می پردازند.

رییس هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی زنجان با بیان اینکه سقف هزینه کرد هر نامزد انتخاباتی برای این دوره از انتخابات از سوی وزارت کشور تعیین شده است گفت: ۷۵۰ میلیون تومان سقف میزان هزینه های انتخاباتی و تبلیغاتی هر نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان – طارم و ۵۵۰ میلیون تومان برای سه حوزه دیگر استان تعیین شده است و تمامی دخل و خرج نامزدها بایستی صرفاً در حساب اعلام شده ثبت شود.

به گفته رفیعی؛  تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد سوم اسفند آغاز و تا ساعت ۸ صبح دهم اسفند ادامه خواهد داشت.استان زنجان در مجلس شورای اسلامی ۵ نماینده از ۴ حوزه انتخابیه دارد.

کد خبر 1751031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha