«مشارکت در انتخابات» کلیدواژه پرتکرار در بیانات مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر حضور پرشور ملت در انتخابات پیش رو، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات کلید واژه پرتکراری در بیانات و سخنرانی های مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام احسان الله محمدی_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای دانشجوی غرب گیلان (صومعه سرا، فومن، شفت و ماسال) که در دانشکده فنی میرزا کوچک صومعه سرا برگزار شد با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص شور و حضور مردم در انتخابات گفت: نشست های مختلف مقام معظم رهبری با آحاد مختلف جامعه و تاکیدات ایشان، ضرورت بیش از پیش این حضور را خاطر نشان می کند.  

وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات کلید واژه پرتکراری در بیانات و سخنرانی های مقام معظم رهبری است.

محمدی تصریح کرد: با کاهش مشارکت در انتخابات شاهد افزایش فشارهای دشمن خواهیم بود از این رو انتظار است مردم با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو توطئه های دشمن را خنثی کنند.  

وی در ادامه همچنین با اشاره به حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح، بر حفظ وحدت ملی و پرهیز از سیاه‌نمایی و اهانت تاکید کرد.

محمدی با بیان اینکه شهدا رهروان راستین ولایت و از پیروان نظام اسلامی بودند خاطر نشان کرد: پیروی از خط و مشی شهدا و توجه به وصایا و مطالعه زندگی نامه آنان می تواند ما را در انتخاب مسئولین درست و وفادار به نظام راهنمایی کند.  

گفتنی است، این مراسم با تجلیل از خانواده معظم و معزز شهدای دانشجو و مدافع حرم غرب گیلان همراه بود.

«مشارکت در انتخابات» کلیدواژه پرتکرار در بیانات مقام معظم رهبری است

«مشارکت در انتخابات» کلیدواژه پرتکرار در بیانات مقام معظم رهبری است

کد خبر 1751066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha