جانمایی ۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

حسین‌ میرزایی گفت: برای این دور از انتخابات ۷۹۱ شعبه اخذ رای شهری، روستایی، سیار و ثابت در استان تامین و جانمایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌ میرزایی امروز (چهارشنبه ۲ اسفند) در نشست با خبرنگاران این استان افزود: برای اخذ رای از مردم عزیزی که در مناطق سخت‌گذر ساکن هستند نیز بالگرد پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هشت هزار و ۵۰۰ نفر شامل هیئت های اجرایی، نظارت و معتمدین شعب، نمایندگان فرماندار، نیروهای پشتیبانی و نظامی و امنیتی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در استان مشارکت دارند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ستاد انتخابات استان از یک سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون مطابق با جدول زمانبندی امور را پیگیری کرده است، افزود: آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات پرشور مبتنی بر چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در استان ایجاد شده است.

حسین میرزایی از تشکیل ۲۹ هیئت اجرایی در استان خبر داد و گفت: این تعداد هیات اجرایی در ۱۲ شهر مرکز شهرستان و ۱۷ بخش تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: زمان تبلیغات نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از سوم اسفند آغاز می‌شود و توصیه می‌شود تمام افراد دخیل در برگزاری انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به مُرّ قانون، برای حضور پرشور مردم اعتمادآفرینی کنند.

حسین‌ میرزایی افزود: در طول یک سال اخیر جلسات متعددی با حضور اقشار و گروههای مختلف مردمی برگزار شده و امید می‌رود با حضور همه آحاد و اقشار جامعه برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری در استان را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برآیند انتخابات در استان به وحدت، همدلی، وفاق و همدلی منتج شود، تصریح کرد: در این میان هر تخلفی که مشاهده شود با حساسیت لازم پیگیری و رصد می‌شود تا خدشه‌ای به سلامت انتخابات وارد نشود.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: مشارکت حداکثری مردم منجر به باز تولید قدرت نرم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن می‌شود و رشد و تعالی جامعه را به همراه دارد.

کد خبر 1751087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha