راه اندازی «اتاق مشاوره خانواده» در مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان گفت: این مسجد اقدام به راه اندازی اتاق مشاوره خانواده جهت کاهش بسیاری از اختلافات و آسیب های اجتماعی خانواده ها کرده است.

محمد محمدزاده قانعی، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این اتاق مشاوره خانواده با همکاری پایگاه حضرت زینب(س) شهرستان راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد:️ راهنمایی و مشاوره فردی و گروهی در زمینه های خانواده، ازدواج، طلاق، تحصیل، شغل، اخلاقی ، تربیتی، روانی و رفتاری از جمله خدماتی است که در این مکان ارائه خواهد شد.

محمدزاده قانعی عنوان کرد: حل مشکلات و مشاوره‌های قبل و حین و همچنین بعد از ازدواج در زمره خدمات این مرکز است، کاهش زمان دسترسی به مشاور و کیفیت و اعتبار بالای ارائه مشاوره در چارچوب نگاه اسلامی، بسیار مورد تاکید بوده و همه اقدامات در مراکز مشاوره برای این منظور باید انجام شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان بیان کرد: در این مراکز همکاران ما تلاش می‌کنند تا در حوزه‌های متنوع خدماتی به جامعه هدف ارائه کنند تا در ابعاد فردی، اجتماعی و خانوادگی آسیب‌ها و دغدغه‌های جامعه هدف به حداقل برسد.

 محمدزاده قانعی با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه مشاوره در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در قالب این مراکز خدمات مناسب و متنوعی را ارائه کرده و بتوانیم زمینه بهتر زندگی فردی و اجتماعی این گروه‌های هدف را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 1751163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha