خدمت‌رسانی مطلوب مشارکت حداکثری در انتخابات را مهیا خواهد کرد

عباسی با بیان اینکه هرگاه امور را به مردم واگذار شد کارها با موفقیت انجام شده است گفت: خدمت رسانی مطلوب مشارکت حداکثری در انتخابات را مهیا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، ‌ اسدالله عباسی امروز (چهارشنبه ۲ اسفند) در شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان اظهار کرد: انتخابات پیش رو همه بایستی مشارکت داشته باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم گیلان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، همه گیری کرونا و اغتشاشات، نقش آفرین بودند گفت: مردم همواره همراه و همگام با نظام حرکت کرده‌اند و نگاه راهبردی دولت انقلابی و مردمی سیزدهم مشارکت و همراهی مردم در اداره امور است.

عباسی افزود: هرگاه امور را به مردم واگذار شد کارها با موفقیت انجام شده است.

وی حضور مردم در عرصه های مختلف بویژه در انتخابات و راهپیمایی ها را نشان از اقتدار و حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: این انقلاب مردمی است و پایه ای مردم نهاد دارد.


نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه با تذکر به برخی از مدیران دستگاهها و ذیحسابان این دستگاهها، گفت: در روزهای پایانی سال حضور شما باید معنا دار و در محل ماموریت باشد؛ مدیران نباید در انجام امور بودجه ای و جذب حداکثری اعتبارات، هزینه تملک دارایی ها را در موعد مقرر انجام دهند و از اکنون به فکر جذب اعتبار باشند.

وی از مدیران مسئول و فرمانداران خواست دقت لازم را در برنامه های راهبردی دولت، که بنای آن مردمی است و آحاد مردم با اراده مردم شکل گرفته و درحال حرکت است داشته باشند.


استاندار گیلان درخصوص تبدیل مجوزهای کسب و کار صنفی و شناسه یکتا نیز گفت: انجام این مهم از برنامه های تکلیفی و ماموریت شماست که باید به آن عمل کنید و در انتخابات هم بر جلب مشارکت حداکثری و رفاه مردم متمرکز شوید.

عباسی ادامه داد: برخی نامزدهای انتخاباتی این روزها دولت را تضعیف می کنند که مدیران روابط عمومی باید به این موارد پاسخ دهند و نباید زحمات این مدیران نادیده گرفته شود و دولت مظلوم واقع شود؛ نمایندگان فعلی عملکرد خود را اعلام کنند و اقدامات دولت را به نام خود مصادره نکرده و عملکرد دولت را نادیده نگیرند.

و ی تصریح کرد: همه  ما موظف به دفاع از حریم مدیریتی خود هستیم توجه داشته باشید که تخلفی صورت نگیرد.

کد خبر 1751181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha