مردم با حضور خود در انتخابات امید دشمن را ناامید می کنند

ماموستا مرادی گفت: با توجه به اینکه دشمن در همه زمان به دنبال تفرقه افکنی میان مردم ایران است لذا با حضور خود در انتخابات این امید دشمن را ناامید می کند.

 ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: همه ما در بحث انتخابات به نوعی وظیفه ملی و شرعی داریم و با شرکت در این حماسه بزرگ دشمنان ناامید تر از قبل خواهند شد.
 
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: ائمه جمعه  باید درخطبه ها و جلسات بحث انتخابات به خوبی برای مردم تبیین کنند زیرا کسانی هستند که در این باره علاقه‌ای ندارند که این بی‌علاقگی این دست از افراد در بحث انتخابات معلول بی تدبیری و منفعل عمل کردن برخی از نمایندگان مجلس است. بنابراین وظیفه داریم که مردم را در این باره تبیین کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت فراگیر در انتخابات از آنجا که فرصت رشد همگانی و برابر استعدادها است، عین عدالت است و چون نظارت جمعی را افزایش می دهد قطعا کاهنده فساد است و قدرت توزیع عادلانه ای پیدا می کند و شفافیت به اوج می رسد.

ماموستا مرادی تصریح کرد: شکل گیری گفتگوی اجتماعی و مشارکت مردم، اعتماد عمومی را در جامعه افزایش می دهد و فضا که مثبت شود ظرفیت‌ها بر هم افزا می شود. البته مشارکت باید در همه سطوح اعم از تصمیم گیری، مطالبه گری، نظارت و اجرا دنبال شود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار کرد: سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تاکید نموده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است.

ماموستا مرادی در پایان گفت:هرچقدر حضورمان در انتخابات پرشور تر باشد، جواب قاطع ای برای دشمنان و کسانی است که دوست ندارند عزت و پیشرفت کشورمان را ببینند  همچنین همه افراد چه شیعه و چه سنی برای اینکه تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند و ائمه جمعه و تریبون داران اهل سنت، مردم را به این امر مهم دعوت می کنند.

کد خبر 1751211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha