رویداد «حضور» با محور انتخابات پرشور، ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود 

مقدم، از برگزاری رویداد «حضور» با هدف افزایش مشارکت و مردمی‌سازی فعالیت‌های انتخاباتی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.

«مهدی مقدم» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور مردم در انتخابات در راستای تقویت هرچه بیشتر آرمان‌های نظام و انقلاب، اظهار کرد: این حضور در واقع لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است چراکه ایشان همواره نسبت به اهمیت مشارکت آحاد ملت در این رویداد تاکید کردند.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: در این برهه حساس از آنجایی که دشمن با هر سازوکاری به دنبال تضعیف روحیه و ناامید کردن اقشار مختلف مردم است، مشارکت پرشور و وسیع در انتخابات می‌تواند پاسخی به این گزافه‌گویی‌ها باشد.

وی در بخش دیگری از مباحث خود در مورد اهمیت فعالیت‌های نهادها و ارگان‌های مختلف نظام به منظور تبیین جایگاه حضور مردم در این رویداد عظیم سیاسی تصریح کرد: در این میان مساجد نقش بسزایی را ایفا می‌کنند چراکه این انقلاب با مسجد شکل گرفت و تداوم یافت؛ این جمله امام خمینی (ره) برای همه ما فصل‌الخطاب است که فرمودند: «مساجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید»؛ بنابراین ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به عنوان یکی از نهادهای متولی امر مسجد، وظیفه خود می‌داند که در راستای روشنگری نسبت به اهمیت مشارکت در انتخابات، با استفاده از ظرفیت عظیم بچه‌های مسجد در راستای تنویر افکار عمومی به ویژه نسل جوان وارد میدان شود.

مقدم افزود: با توجه به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور، از مرکز استان‌ها گرفته تا شهرها و روستاهای مرزی به عنوان یک پایگاه مسجدی در خدمت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند و از سوی دیگر خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان در کانون‌ها عضویت دارند، می‌توان گفت که از یک ظرفیت تاثیرگذار در سراسر ایران اسلامی برخوردار هستیم که قابلیت‌های بسزایی درعرصه‌های مختلف و در برهه کنونی نسبت به مساله مشارکت در انتخابات دارند.

رویداد «حضور» با محور حضور پرشور در انتخابات ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود 

وی در ادامه گفت: در این راستا ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان «حضور» کرده است تا از این رهگذر در راستای مشارکت هرچه بیشتر و مردمی‌سازی فعالیت‌های انتخاباتی گام بردارد.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در ادامه به شرایط شرکت در رویداد «حضور» اشاره کرد و افزود: اعضای کانون‌ها می‌توانند ایده‌ها و آثار خود را که منجر به افزایش مشارکت مردمی در انتخابات می‌شود در قالب کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای تا روز سه‌شنبه، ۸ اسفندماه به شماره ۰۹۳۳۶۴۲۰۸۶۵ در پیان‌رسان «ایتا» ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به جوایز برگزیدگان رویداد «حضور» اظهار کرد: ۳ کمک‌هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس به ارزش ۳۰ میلیون ریال و ۲۰ جایزه نقدی به ارزش هر نفر ۵ میلیون ریال، جوایز آثار منتخب در این رویداد خواهد بود.

کد خبر 1751240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha