مشارکت در انتخابات همانند فرهنگ ایثار و شهادت موجب اقتدار و امنیت نظام می شود

کهن سال با اذعان اینکه حضور در پای صندوق رأی همانند فرهنگ ایثار و شهادت موجب اقتدار و امنیت نظام می شود، گفت: به فرموده شهید «مهدی جعفری» «اسلام آدم بی‌تفاوت و کناره‌گیر از مسائل سیاسی نمی‌خواهد. حضور در انتخابات یعنی راه سعادت را انتخاب کردن و دنبال وسوسه‌های شیطان نرفتن.»

سعید کهن سال- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید والامقام دوران دفاع مقدس و تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز ولادت سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر «مراقبت دائمی از انقلاب و حفظ وحدت ملی» که تنها راه تحقق این مهم تلاش برای تحقق چهار راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات است، اظهار کرد: همچنین معظم له فرمودند: «عبور کشور از گردنه‌ها و مسیرهای سخت در حرکت به سمت قله‌هاست و امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست.»امید می رود مسئولین به پاس حضور مقتدر مردم درعرصه های مختلف نظیر راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات برای رفع مشکلات کشور بیش از پیش تلاش کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، افزود: حضور پرشور و با بصیرت ملت ایران در انتخابات یازده اسفند بر اقتدار و قدرت نظام در منطقه و عرصه بین المللی بیش از پیش خواهد افزود.
کهن سال با تاکید براینکه رشد، بالندگی، توسعه و آبادانی ایران اسلامی را مرهون رشادت های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان، آزادگان سرافراز و خانواده های معظم  جامعه ایثارگری هستیم، گفت: شهدا چراغ های روشن هستند که انسان را به حرکت در مسیر تعالی هدایت می کنند باید با تاسی از سیره این مردان خدایی که در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی مشارکت داشتند برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات بسیج شویم.
وی با تاکید براینکه برای جلوگیری از هدر رفتن خون پاک شهدا باید در انتخابات حاضری بزنیم و سر انگشتانمان رنگین شود، اذعان کرد: در وصیت نامه شهید «حسین ترک» آمده: «اسلام آدم بی‌تفاوت و کناره‌گیر از مسائل سیاسی نمی‌خواهد. حضور در انتخابات یعنی راه سعادت را انتخاب کردن و دنبال وسوسه‌های شیطان نرفتن.»
کهن سال با اذعان اینکه حضور در پای صندوق رأی همانند فرهنگ ایثار و شهادت موجب اقتدار و امنیت نظام می شود، گفت: انتخاب اصلح در کنار ثبت حضور در پای صندوق های رأی  مورد توجه باشد.
کهن سال در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت جامعه ایثارگری استان شهید پرور مازندران در عرصه های مختلف نظام از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان شریف این خطه از شمال کشور برای ثبت حضور در انتخابات ۱۱اسفند دعوت بعمل آورد و افزود: حضور در انتخابات حرکت در مسیر شهداست.
یادآورمی شود: مازندران ۱۲کرسی در مجلس شورای اسلامی وچهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

کد خبر 1751243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha