درخواست ملت یمن برای تشدید حملات نظامی علیه آمریکا، انگلیس و اسرائیل

مردم یمن امروز در راهپیمایی در حمایت از مردم غزه خواهان افزایش حملات نظامی علیه آمریکا، انگلیس و اسرائیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، مردم یمن امروز(جمعه چهارم اسفند ۱۴۰۲) در صعده، ریمه و مأرب راهپیمایی گسترده‌ای برگزار کردند و با انتشار بیانیه ای آمریکا و انگلیس را به عنوان کشورهای متخاصم به یمن اعلام کردند.

این بیانیه خواستار افزایش حملات نظامی بیشتر علیه آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی شد و بر ادامه بسیج و بازکردن گذرگاه‌های زمینی برای ملت یمن به منظور درگیری زیمنی با دشمن صهیونیستی دعوت کرد.

این بیانیه دوباره بر فعالسازی تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها و افزایش آگاهی مستمر نسبت به تخریم تاثیرگذار و موثر فراخواند.

این بیانیه بر اهمیت استمرار تظاهرات، راهپیمایی‌ها و فعالیت‌های مردمی و رسمی درحمایت از ملت فلسطین و محکومیت مستمر جنایات اسرائیل و محکومیت سکوت بین المللی و دخالت عربی تاکید دارد.

صبح امروز در شهر صعده و شهرهای دیگر یمن راهپیمایی گسترده مردمی به عنوان بزرگ‌ترین راهپیمایی در حمایت از ملت فلسطین با شعار«راه ما با غزه است، حرکت تا پیروزی» برگزار شد.

این راهپیمایی در پاسخ به ندای عبدالملک الحوثی برگزار شد و شرکت کنندگان بر ثبات، پایداری، اراده و عزم و ایستادگی بر موضع خود در قبال مسئله فلسطین تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم فلسطین و یمن، خشم خود را نسبت به جنایات اسرائیل علیه نوار غزه اعلام کردند و مواضع سهل انگارانه عربی نسبت به حوادث غزه را محکوم کردند.

کد خبر 1751335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha