انتخابات مظهر اقتدار و عظمت کشور/ دانشگاهیان پای کار باشند

بازیار با بیان اینکه دانشگاهیان در تعیین رفتار انتخاباتی جامعه ومشارکت حداکثری نقش تاثیر گذاری دارند گفت: انتخابات مظهر اقتدار وعظمت کشور بوده و بدون شک تضعیف این عرصه مهم، تغییر نگاه عمومی و دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات از راهبردهای مهم دشمن به شمار می‌رود.

امیرحسین بازیار رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: بخش‌های مختلف جامعه می‌تواند به حضور پر شور مردم در انتخابات کمک کند و دانشگاه به عنوان اصلی‌ترین فضای نخبگانی جامعه، مهمترین جایگاه را در این خصوص دارد.

رئیس دانشکده مهارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اذعان کرد: دانشگاهیان به عنوان اصلی‌ترین گروه نخبگانی در تحولات اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و... جامعه از جمله حماسه بزرگ انتخابات، وظیفه وتکلیف اصلی را دارا می باشند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد: اساتید ودانشگاهیان علاوه بر شناخت و آگاهی کامل از کاندیداهای انتخاباتی و حضور در انتخابات، به دلیل ارتباط مستقیم با بدنه جوان و پویا و حضور نخبگان جامعه اعم از استادان و دانشجویان، می‌تواند منشا تحولات مهمی در جامعه باشد و بیشتر از هر محیط دیگری نقش هدایت‌گری ایفا می‌کند.

بازیار با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر اقتدار وعظمت کشور بوده و بدون شک تضعیف این عرصه مهم، تغییر نگاه عمومی و دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات از راهبردهای مهم دشمن به شمار می‌رود اضافه کرد: به همین دلیل دانشگاه با روشن‌گری و هدایت‌گری به عنوان مرجعیت فکری جامع می‌تواند مانع تحقق این هدف شوم دشمن شود.

وی همچنین ادامه داد: دقت در انتخاب و توجه به توانمندی ها، تخصص، تعهد و پاکدستی نامزدها همان اندازه اهمیت دارد که حضور و مشارکت حداکثری از اهمیت برخوردار است و این تجمیع اندیشه ها و اراده ملت است که می تواند ضامن شکل گیری مجلسی قدرتمند و کارا باشد.

بازیار در ادامه اظهار داشت : این حضور ومشارکت حداکثری هم دربعد داخلی وهم در بعدبین المللی حائز اهمیت بوده وبیانگر قدرت نرم نظام خواهد بودو در این میان میدان داری دانشجو و استاد ودرنهایت دانشگاهیان به انتخاب مجلس بهتر ودر تراز انقلاب اسلامی کمک می کند.

کد خبر 1751342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha