هشت جشن به صورت ویژه در نقاط محروم شهر کرمانشاه برگزار می شود

امامیان گفت: هشت جشن به صورت ویژه در پارک ها و نقاط پرتردد و محروم شهر کرمانشاه و مابقی در مساجد، حسینیه ها و شهرستان ها برپا می شود.

سیدمحمدجعفر امامیان در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، گفت:نیمه شعبان شب بسیار مبارکی و اهمیت آن به اندازه‌ای است که این شب را پس از شب قدر از برترین شب‌ها می‌دانند. در این شب خداوند رحمت خود را بر بندگان سرازیر می‌کند و آنها را به کرم و بزرگی خود می‌آمرزد.

 دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: پیامبر اعظم در مورد خیر و برکت این شب می‌فرمایند: خداوند در شب نیمه شعبان به اندازه ریگ‌های زمین و موی گوسفندان بندگانش را مورد آمرزش قرار می‌دهد. این نشان از عظمت شبی دارد که حتی کوچکترین گناهان نیز به واسطه این شب مورد آمرزش قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: از جمله برکات نیمه شعبان این است که میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) در سحر چنین شبی در سال ۲۵۵ هجری قمری اتفاق افتاده و بر شرافت این شب مبارک افزوده است.

امامیان با اشاره به برپایی جشن های نیمه شعبان در کرمانشاه، تصریح کرد: بمناسبت فرارسیدن نیمه شعبان در کرمانشاه هم چهل جشن بزرگ از سوی خادمیاران رضوی در نقاط مختلف استان تا  ۱۰ اسفندماه ادامه دارد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های نیمه شعبان، اظهار کرد: برگزاری مراسم جشن میلاد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پاسخگویی به شبهات مهدویت، راه‌اندازی کاروان‌های شادی، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع مهدویت، اجرا و پخش سرودهای مهدوی، ارائه خدمات مشاوره از شاخص ترین برنامه‌های اجرایی در نیمه شعبان است.

وی گفت: از مردم و دوستداران حضرت مهدی قائم آل محمد (ص) دعوت می‌کنم به صورت خانوادگی در این جشن بزرگ شرکت کنند.

کد خبر 1751376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha