باید در خط ظهور باشیم

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه منتظران ظهور امام زمان(عج) باید مسئولیت پذیر بوده و مسئولیت سازی کنند، گفت: انتخابات یک حرکت سیاسی متصل به جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه انتخابات گامی به سمت ظهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در خصوص انتخابات و عصر ظهور در ویژه برنامه نیمه شعبان که به همت پایگاه بسیج حضرت ابالفضل العباس(ع) اداره کل تبلیغات اسلامی همراه با برگزاری مسابقه مهدوی و مدیحه سرایی اهل بیت(علیهم السلام) برگزار شد، نشرمعارف اهل بیت(علیهم السلام) را توفیق الهی دانست و اظهار کرد: 

وی با بیان اینکه حقیقت جستجوی منجی در نهاد تمامی انسان ها با وجود رشد تکنولوژی و صنعت بیشتر شده، افزود: انتظار فرج منجی مختص شیعه نیست و دیگر ادیان نیز منتظر آمدن منجی هستند.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه حقیقت نیاز به منجی براساس فطرت و براساس نیازمندی زندگی امروزی، بشر به دنبال آن است، گفت: وجود این منجی در متون دینی و اسلامی به صورت بسیار پرفروغ‌ تر جلوه‌گری می‌ نماید.

وی با تاکید براینکه باید منتظر واقعی حضرت مهدی(عج) باشیم، ادامه داد: قرائت دعا و حضور در جمکران و مسجد محدثین فقط برای دعاجهت تعجیل در فرج ولی عصر(عج) کفایت نمی کند بلکه باید در عمل منتظر واقعی امام زمان(عج) باشیم.

حجت الاسلام شریف تبار با اذعان اینکه منتظر واقعی باید خود را برای ظهور آماده کند و آنچه که مورد رضایت امام زمان(عج) است را انجام دهد، گفت: امام خمینی(ره) در جلد ۱۸صحیفه نور فرمودند: «ما تکلیف داریم آقا! این طور نیست که حالا ما منتظر ظهور امام زمان(عج) هستیم پس دیگر در خانه هامان بنشینیم، تسبیح دست بگیریم و بگوییم عجل علی فرجه. عجّل با کار شما باید تعجیل بشود. شما باید زمینه را فراهم  کنید برای آمدن او و فراهم کردن این است که مسلمین را با هم مجتمع کنید. همه با هم بشوید. ان شاءالله ایشان ظهور می کنند.»   

وی با بیان اینکه ۲رکن امام و ماموم برای استواری و احقاق حق و عدل در جامعه مهم است، افزود: امام به تنهایی نمی تواند مسیر را پیش ببرد و مردم هم فقط در خوشی های امام خوشحال و در غم امام ناراحت باشند کفایت نمی کند بلکه باید امام و ماموم برای سعادت جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام شریف تبار به اهمیت قرائت دعای ندبه در  صبح جمعه اشاره کرد و گفت: نباید به قرائت صرف دعای ندبه اکتفا شود بلکه باید مقدمه سازی ظهور اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به منویات رهبری مبنی براینکه «امام می آید و جهان سراسر پر از عدل و داد می شود» اشاره و تصریح کرد: جامعه مومنین باید تلاش کنند عدل ۵۰ تا ۷۰درصدی را ایجاد کنند تا جامعه به سمت حکومت عادلانه حرکت کند و عدل ۱۰۰درصدی با ظهور حجت محقق می شود.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک رویداد و حرکتی است برای مقدمه سازی ظهور، گفت: حرکت به سمت تحقق حکومت عادلانه امام عصر(عج) با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه منتظران ظهور امام زمان(عج) باید مسئولیت پذیر بوده و مسئولیت سازی کنند، افزود:  به طور نمونه در بحث عفاف و حجاب باید مسئولیت ها تقسیم شود اما باید مردمی سازی را نیز مورد توجه داشته باشیم یعنی دستگاه ها برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با کمک مردم جریان ساز و فرهنگ ساز باشند.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه باید در خط ظهور باشیم، گفت: انتخابات یک حرکت سیاسی متصل به جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه انتخابات گامی به سمت ظهور است.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری تقریبا ۴۰انتخابات برگزار شد، افزود: مردم در تعیین سرنوشت خود و سرنوشت انسان های عصر ظهور نقش دارند باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

           

کد خبر 1751394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha