جشن های نیمه شعبان گامی برای احیای فرهنگ انتظار است

کوزه گری گفت: جشن های نیمه شعبان کانون امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا با هدف شناخت امام زمان(عج) و احیای فرهنگ انتظار برگزار می شود.

محمدعلی کوزه گری- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تبریک به مناسبت عید نیمه شعبان و میلاد حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: همزمان با این ایام ویژه برنامه های جشن به همت کانون مسجد سجادیه نکا در سطح شهرستان نکا برگزار می شود.

وی افزود: نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان(عج) برای ما از ارزش بالایی برخوردار است و این شب شب باز شدن درهای رحمت الهی است و دعای مسلمین در این شب اجابت می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا یادآور شد:  تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ مهدویت و انتظار و احیای آن باید با قوت در دستور کار ما در مسجد و کانون مساجد باذ که نسل جدید ما نیازمند این فرهنگ مهدویت است.

کوزه گری گفت: برپایی جشن نیمه شعبان در کانون امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا با هدف شناخت امام زمان و عصر خود و تشریح فرهنگ انتظار برای همگان و به خصوص نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم‌معنوی جشن میلاد امام زمان(عج) با سخنرانی و مولودی خوانی حجت الاسلام اسدی و مداحان شنبه ۵ اسفندماه همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد سجادیه نکا برگزار می شود.  

کوزه گری یادآور شد: تزئین و فضاسازی در سطح مسجد و محله نیز از دیگر برنامه‌های کانون‌ مسجد سجادیه نکا برای استقبال از جشن نیمه شعبان است.

کد خبر 1751491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha