دستاوردهای سیامین اجلاس نماز در اختیار متولیان و کنشگران قرار گرفته است

زرهانی با اشاره به اینکه اجلاسیه نماز یک حرکت فرهنگی اثرگذار است، گفت: دستاوردهای سی امین اجلاس نماز مدون و در اختیار متولیان و کنشگران قرار گرفته است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سید احمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور عصر امروز در آیین تقدیر از دست اندرکاران سی امین اجلاس سراسری نماز در زنجان با اشاره به اینکه علیرغم برخی محدودیت ها، سی امین اجلاس نماز در زنجان با کیفیت برگزار شد. 


وی با یادآوری اینکه ۸۵۰ مقاله علمی در این اجلاسیه داوری شد، گفت: امنیت و نظم اجلاس به خوبی فراهم شد و میهمانان بدون مشکل در اجلاس حضور پیدا کردند، ارزیابی ها نشان از مدیریت جهادی در زنجان داشت.


زرهانی با اشاره به اینکه این اجلاس یک حرکت فرهنگی بود که اثر انگیزشی و آموزشی داشت، خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاس های نماز دو بعد دارد که بعد اول اثرگذاری و حرکت فرهنگی و بعد دوم کاربست دستاوردها و رهیافت های اجلاس است که برای این دوره هم مدون شده و در سایت ستاد اقامه نماز موجود است.


 قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور به تشکیل ۱۳ کمیسیون ملی و استانی ذیل این اجلاسیه اشاره کرد و افزود: اعضای این کمیسیون ها جلساتی بعد از اجلاس تشکیل دادند و ۱۳ دستگاه فرهنگی براساس مذاکرات اجلاسیه برنامه های ۵ ساله مدون کرده اند. 


به گفته زرهانی، برای همه حوزه ها تکالیفی تعریف شده است و تا اجلاس بعدی کنشگرهای فرهنگی براساس این دستاوردها خواهیم داشت که نقشه راه فعالیت حوزه های فرهنگی خواهد بود. 
وی با یادآوری اینکه در حاشیه سی امین اجلاس نماز، کارهای فرهنگی و هنری خوبی تولید شد، گفت: امیدواریم این اقدامات حرکت های فرهنگی اثرگذاری بر نسل نو داشته باشد. 


وی به انتخابات و نقش مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: حضور یک نماینده متفکر و اصلح در مجلس برای مردم ان استان بسیار موثر است. 


قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه در دوره استبداد خفقان به گونه ای بود که کسی توان نفس کشیدن نداشت، افزود: امروز مردم سالاری دینی بر کشور حاکم است و آزادی را تجربه می کنیم و شما به عنوان پرچم داران نماز مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنید.

کد خبر 1751558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha