انتظار فرج زمینه ساز حکومت جهانی ولی عصر(عج) است

حجت‌الاسلام دماوندی گفت: در عصر غیبت، شیعیان وظیفه دارند با انتظار فرج، با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه تشکیل حکومت جهانی ولی عصر(ع) را فراهم کنند.

حجت الاسلام  جلیل دماوندی_ امام‌جمعه گلوگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الامر امام مهدی‌ موعود(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) که به زیبایی با هم قرین شده، حاکی از مجاهدان و مبارزانی است که بی‌نام و نشان در حال خدمت به اسلام و مسلمین هستند.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه اصل مهمی است که باید مورد توجه ویژه بود و همه ما منتظران واقعی امام عصر خود باشیم.

امام جمعه گلوگاه یادآور شد: نامگذاری این روز به‌عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نشان از اهمیت جایگاه جامعه جهادگر امنیتی و دفاعی کشور دارد.

حجت‌الاسلام  دماوندی گفت: سربازان گمنام امام زمان، مجاهدان خاموشی هستند که مخلصانه، شجاعانه و عالمانه در میدان‌های خطیر و حساس صیانت از امنیت و آسایش کشور گام برمی‌دارند و همه باید قدردان زحمات آنان باشیم.

وی افزود: انتظار موعود، یک اصل مسلم در تفکر شیعی است و از آن به عنوان برترین اعمال یاد شد.

 امام‌جمعه گلوگاه یادآور شد: باید منتظر فرج باشیم و از رحمت خدا مأیوس نشویم و در عصر غیبت، شیعیان وظیفه دارند با انتظار فرج، با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه تشکیل حکومت جهانی ولی عصر(ع) را فراهم کنند.

کد خبر 1751574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha