مبحث ظهور مهدی آخرالزمان از جمله باورهای جهانی است

امام جمعه شیروان گفت: عید نیمه شعبان یکی از چهار عید بزرگ مسلمانان جهان است و مبحث ظهور مهدی آخرالزمان از جمله باورهای جهانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در بازدید از اجتماع موکب های مهدوی به مناسبت نیمه شعبان اظهارکرد: باور به ظهور امام مهدی (عج) از باورهای راسخ مذاهب مختلف اسلامی است و همه علمای بزرگ این مهم را مورد تأکید قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: عید نبوت و رسالت رسول الله (ص)، عید مبعث و معراج رسول الله (ص) به ملکوت اعلی، میلاد امام حسین (ع) و عید نیمه شعبان از جمله اعیادی هستند که همه مسلمانان آن را جشن می‌گیرند.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه نیمه شعبان بین مسلمانان جایگاه معنوی والایی دارد عنوان کرد: ظهور مهدی موعود از وعده‌های الهی است و با ظهور ایشان دنیا مملو از عدل و عدالت می‌شود.

به مناسبت عید نیمه شعبان، اجتماع موکب های مهدوی در محل خیابان سعدی شیروان برپا شد، این اجتماع شامل برپایی نمایشگاه، پذیرایی، خواندن سرود توسط بچه های مسجد مسلم بن عقیل(ع)، ایستگاه نقاشی، توزیع نهال و گلدان رایگان از سوی شهرداری شیروان و غیره بود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1751654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha