آحاد جامعه به افزایش مشارکت در انتخابات کمک کنند

فداکار انتخابات یازدهم اسفندماه را مهمترین مسئله کنونی کشور خواند و تاکید کرد: همه به افزایش مشارکت در این انتخابات کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، صبح دوشنبه(۷ اسفند) در جلسه شورای اداری استان انتخابات را مهمترین مسئله کشور دانست و از آمادگی برای برگزاری خبر داد.

استاندار کرمان در خطاب به مدیران با تاکید بر اینکه همه آماده‌باش باشند تا این اتفاق بزرگ بدون کم و کاستی برگزار شود؛ افزود: دولت سیزدهم هیچ لیستی ندارد و هر کس را که مردم انتخاب کنند، نماینده مردم است و دغدغه ما انتخابات سالم است.
وی به احتمال بارندگی در روز جمعه اشاره و تاکید کرد: همه پشتیبانی کمک کنند تا مشکلی به وجود نیاید و مسائل احتمالی رفع شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی از امروز تا پایان انتخابات بدون هماهنگی از استان خارج نشوند.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه شورای تامین اجرای طرح‌های خاص در این ایام باید متوقف شود و همه به افزایش مشارکت کمک کنند؛ بر معرفی کانال‌های انتخاباتی هم تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۷ دی(روز تشییع حاج قاسم و سردار حسین پورجعفری و شهادت جمعی از تشییع‌گنندگان) به عنوان روز کرمان در تقویم ثبت می‌شود، گفت: به درخواست چند استان خرماخیز، ۲۵ شهریور به عنوان روز خرما پیشنهاد شده است.

استاندار کرمان به همچنین بر همکاری همه دستگاه‌ها با شهرداری در بارندگی اخیر استان تاکید و گلایه مطرح شده از سوی معلولان درباره عدم مناسب سازی معابر و ادارات را گوشزد کرد و گفت: مسئولان باید به این مسئله توجه  داشته و کارهای لازم را انجام بدهند.
رحمان جلالی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بر تلاش مدیران برای دعوت جامعه کارمندی برای حضور در انتخابات، آذین بندی ادارات،   فعال‌تر شدن دانشگاه ها و مساجد برای دعوت به مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان هم با تاکید بر اینکه همه امکانات باید در اختیار اجرای انتخابات قرار بگیرد، مسئولیت مدیران در برگزاری انتخابات را مورد توجه قرار داد.

کد خبر 1751721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha