حضور حداکثری در انتخابات باعث افزایش قدرت ملی می شود

سید ایوب حسینی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات باعث افزایش قدرت ملی ما می شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال است که دشمن با تمام توان و امکانات علیه ما دشمنی می کند و امروز نیز با جنگ رسانه ای و اقتصادی وارد میدان شده اما تنها دلیل شکست دشمن تا به امروز حضور همیشه در صحنه مردم در دفاع از انقلاب و نظام بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۷ اسفندماه) همایش رای اولی ها با همکاری بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در دبیرستان دخترانه فاطمیه برگزار شد.

سید ایوب حسینی در این همایش با اشاره به این که امروز دشمن با تمام توان و قدرت به میدان آمده است، گفت: جمهوری اسلامی با متحدین خود در مقابل دشمنان ایستاده اند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت ابراز کرد: با سیر در تاریخ می بینیم هر کجا یک نظام و کشور سقوط کرده به این دلیل بوده که مردم پشت حکومت و کشورشان را خالی کرده اند.

وی تصریح کرد: گر چه قدرت نظامی امنیت آور است اما قدرت بازدارندگی حضور مردم در عرصه های دفاع از انقلاب و نظام از قدرت نظامی بیشتر است.

حسینی اظهار کرد: اگر بخواهیم کشور ما به ثبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برسد و دشمنان ناامید شوند باید در انتخابات شرکت کنیم.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت عنوان کرد: دشمن با تمام توان به میدان آمده است تا با القای یاس و ناامیدی، حضور مردم در پای صندوق های رای را کمرنگ کند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات باعث افزایش قدرت ملی ما می شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال است که دشمن با تمام توان و امکانات علیه ما دشمنی می کند و امروز نیز با جنگ رسانه ای و اقتصادی وارد میدان شده اما تنها دلیل شکست دشمن تا به امروز حضور همیشه در صحنه مردم در دفاع از انقلاب و نظام بوده است.

حسینی با بیان اینکه اگر پشتوانه مردمی نبود امروز  کشور ما امنیت نداشت، تاکید کرد: امروز رای شما مثل اسلحه ای است که رزمندگان در جنگ تحمیلی برای دفاع از کشور به دست گرفتند.

کد خبر 1751740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha