رقابت ۳۶۷مازندرانی برای ۱۲کرسی مجلس شورای اسلامی

عزیززاده گرجی با بیان اینکه اکنون ۳۶۷نفر برای تصاحب ۱۲کرسی در ۹حوزه انتخابیه با یکدیگر رقابت دارند، گفت: تعرفه های رأی گیری استان مازندران به مناطق انتخاباتی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-رئیس ستاد انتخابات و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نشست ستاد انتخابات این خطه ازشمال کشور با بیان اینکه شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات ۱۱اسفند آغاز شده، اظهار کرد: تمامی فرآیند برگزاری انتخابات سالم در مازندران به موقع و به درستی درحال اجراست.

وی از ارسال تعرفه ها به شهرستان ها خبر داد و افزود: آموزش عوامل اجرایی شعب اخذ رأی نیز به موقع برگزار شد.

رقابت ۳۶۷مازندرانی برای ۱۲کرسی مجلس شورای اسلامی

عزیززاده گرجی با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام شده، گفت: تحقق چهار راهبرد انتخاباتی مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت با قوت مورد توجه ستاد انتخابات استان است.

وی ضمن تحسین قرارگاه انتخاباتی رسام در مازندران، ادامه داد: این قرارگاه بصورت میدانی و عملیاتی به درستی درحال فعالیت است و به زودی گزارش فعالیت این قرارگاه به وزیر کشور ارائه خواهد شد.

رقابت ۳۶۷مازندرانی برای ۱۲کرسی مجلس شورای اسلامی

عزیززاده گرجی با بیان اینکه قشر خاکستری نیز مخاطب جمهوری اسلامی هستند و برای جلب مشارکت این قشر در انتخابات پیش رو برنامه ریزی شده، خاطرنشان شد: استفاده از ظرفیت هنرمندان، قهرمانان ملی و ورزشی، نخبگان و ... برای افزایش مشارکت قشر خاکستری در انتخابات نیز مورد توجه است.

وی با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات به عهده فرماندهی انتظامی مازندران، سپاه کربلا، مجموعه جامعه اطلاعاتی و کمیته امنیت ستاد انتخابات استان است، گفت: رقابت در بین کاندیداهای انتخابات نیز به درستی درجریان است.

عزیززاده گرجی به اهمیت تامین سلامت انتخابات اشاره کرد و خاطرنشان شد: استاندار مازندران به صراحت به فرمانداران و بخشداران برای تامین سلامت انتخابات توصیه و سفارش داشتند و عزل خاطی یا خاطیان در انتخابات را پیش بینی نمودند.

وی با بیان اینکه صیانت از آرای مردم با قوت مورد توجه است، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران باید تدابیری بیاندیشند تا فضای انتخاباتی برای استقرار صندوق های رأی در تمامی شعب اخذ رأی استان فراهم شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه از انصراف ۱۳۵نفر از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران خبر  داد و افزود: ۱۳۱نفر از این تعداد را آقایان و چهار نفر را  بانوان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه اکنون ۳۶۷نفر برای تصاحب ۱۲کرسی در ۹حوزه انتخابیه مازندران با یکدیگر رقابت دارند، یادآورشد: مطابق ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که مقرر کرده هر یک از نامزدهای انتخابات مجلس می‌توانند با مراجعه به سامانه اعلامی وزارت کشور حداکثر تا ۷۲ ساعت قبل از آغاز رای گیری انصراف خود را ثبت کنند.

کد خبر 1751835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha