آیت الله مظاهری: مسئولان اوضاع و احوال زندگی مردم را بهبود ببخشند

مرجع تقلید عالم تشیع از مسئولان و کارکنان دستگاه های اداری، خدماتی و اجرایی خواست تا به حال و اوضاع زندگی مردم و جامعه رسیدگی کنند و مایه رضایتمندی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله العظمی «حسین مظاهری» در دیدار جمعی از مسئولان استان اصفهان به اهمیت خدمت به مردم و رضایت حق تعالی در کمک به بندگان اظهار داشت: به خلق کمک کنید که اجر و پاداش زیادی دارد و رضایت حضرت حق را به همراه خواهد داشت.

رئیس حوزه علمیه اصفهان افزود: رئیس دستگاه های اداری علاوه بر اینکه خود برای خدمت به مردم تلاش می کنند به کارمندان و نیروهای تحت امر خود نیز سفارش به این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم پاداش و ثواب شهید دارد، تصریح کرد: این اجر عظیم را نباید دست کم بگیریم و برای ثواب و کسب رضایت پروردگار کار کنیم.

آیت الله مظاهری به اوضاع و احوال کشور اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولان و کارکنان دستگاه های اداری، خدماتی و اجرایی به حال و اوضاع زندگی مردم و جامعه رسیدگی کنند و مایه رضایتمندی شوند.

وی یادآورشد: همه مسئولان برای بهبود اوضاع و احوال مردم کار کنند و به جامعه کنند تا چالش و مشکلات رفع بشود.

مرجع تقلید عالم تشیع تلاش برای کسب رضایت بندگان را موجب خشنودی حضرت حق بیان کرد و خاطرنشان ساخت: خدمت به جامعه توفیق بزرگی است که به افراد می رسد.

وی همچنین گفت: برای مسئولان دعا می کنم تا توفیق عبادت و بندگی و خدمت مردم داشته باشند که باعث خیر برای آنان و اهل و عیالشان خواهد بود.

کد خبر 1751852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha