امانت‌داری و سلامت انتخابات به افزایش مشارکت مردمی منتج می‌شود

ناصحی مقدم با بیان اینکه نوع انتخابات و سلامت انتخابات در ایران یکی از بی‌نظیرترین انتخاباتی است که در دنیا برگزار می‌شود، گفت: همین که توانسته‌ایم ۴۵ سال هر دو سال یک بار انتخاب آزاد داشته باشیم خود به تنهایی حجت برای همگان، جهت حضور در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای شهر زنجان امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: اگر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هیچ دستاوردی نداشت الا انتخابات، کافی بود که در این انتخابات شرکت کنیم و به جمهوری اسلامی مجدد رأی دهیم.

وی به سلامت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در بسیاری از انتخابات رخ داده کسانی توسط مردم انتخاب شده‌اند که مخالف جناح حاکم در قوه مجریه بوده و این نشان می‌دهد سلامت و اقتدار صندوق‌های رای وجود داشته است.

ناصحی مقدم با یادآوری اینکه نوع انتخابات و سلامت انتخابات در ایران یکی از بی‌نظیرترین انتخاباتی است که در دنیا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همین که توانسته‌ایم ۴۵ سال هر دو سال یک بار انتخاب آزاد داشته باشیم خود به تنهایی حجت برای همگان، جهت حضور در انتخابات است.

وی خطاب به مردم ایران خواستار حضور پرشور در انتخابات روز ۱۱ اسفند شد و گفت: قطعا چشم شهیدان و حضرت امام به رای تک‌تک ما است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پیام‌های مقام معظم رهبری از ابتدای سال برای شرکت پر شور در انتخابات بوده و از ابتدای سال برای شرکت در انتخابات پرشور دعوت کرده‌اند، گفت: با این حال حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است.

وی ادامه داد: رهبری در این ارتباط بیاناتی فرموده‌اند. حتی امام راحل نیز بیاناتی داشتند که نقشه راه قرار دارد، ایشان فرموده‌اند مردم در انتخابات آزادند نیاز به قیم ندارند. جامعه اسلامی با درایت خود قدرت انتخاب اصلح را دارند اما هیچ کس نباید توقع داشته باشد که دیگران اظهاد وجود نکنند.

ناصحی‌مقدم گفت: طبق فرموده امام راحل مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگانی رای دهند که وفادار به اسلام باشند و به قول خود عمل کنند، مجلس خانه مردم و امید مستضعفان هستند.

کد خبر 1751944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha