حمایت قاطع ملت از نظام، پای صندوق‌های رأی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران با حضور خود در پای صندوق های رای بار دیگر حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و اهمیت حضور آگاهانه همگان در این عرصه سیاسی، گفت: ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی بار دیگر با حضور آگاهانه و پرشور خود در انتخابات پیش رو، لبیک‌ جانانه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی می گویند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شرکت در انتخابات را وظیفه همگانی و صیانت از حریم اسلام و انقلاب اسلامی دانست، و بیان کرد: این انقلاب به برکت خون دلیرمردان و رشادت شیر زنان ایرانی به ثمر رسیده است و صیانت از آن وظیفه همگان است.

وی به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: این حضور گسترده مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب بود و مردم ایران اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند، بار دیگر عشق و ارادت خود را به انقلاب و ارزش های والای آن نشان خواهند داد.

این مقام ارشد استان به توطئه های همیشگی دشمنان بر علیه این ملت آزاده و آزادی خواه اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات روز جمعه بار دیگر توطئه‌های دشمنان را که قصد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند را خنثی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: ملت ولایتمدار و انقلابی ایران از مسیری که امام راحل در اوایل انقلاب و نهضت اسلامی خود ترسیم کرد و با خون شهدا به ثمر نشسته است خارج نمی شوند و همه با حضور در پای صندوق های رای، مهر تایید دیگری به جمهوری اسلامی می زنند.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان با تاکید بر اینکه منتخبان مردم نیز باید بعد از حضور در مجلس به وظایف خود به درستی عمل کنند، ادامه داد: نمایندگان مجلس در برابر مردم مسئول هستند و باید خدمتگزار مردم باشند.

کد خبر 1751976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha