شعار دولت سرلوحه خدمت گذاری در بخش مرکزی شهرستان ورامین

مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ورامین با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، ظهر امروز سه شنبه (۸اسفند ماه) آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ورامین با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، حجت الاسلام محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد، موسوی ریاست دادگستری شهرستان ورامین، سرهنگ امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ورامین، معاونین فرماندار و روسای ادارات و نهاد ها دهیاران و اعضای شورای بخش و روستایی بخش مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزارشد.

در این مراسم از خدمات جهادی سید محمد زاهدی بخشدار سابق در مدت ۷۵۰ روز خدمت صادقانه تقدیر و حامد معاف به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان ورامین معارفه شد  ‌.

سید محمد زاهدی بخشدار سابق بخش مرکزی  در آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ورامین گفت:یکی از اصلی ترین برنامه ها در مدت ۷۵۰ روز خدمت به مردم بخش مرکزی شهرستان ورامین اجرای شعار دولت سیزدهم یعنی دولت مردمی به معنای واقعی کلمه بود.

وی‌ افزود:در این مدت مسئولیت در بخشداری مرکزی  سعی کردیم مردم را در حل مشکلات به عرصه بیاوریم و با استفاده از کمک مردم و خیرین پروژه های عظیمی را  آغاز و به ثمر برسانیم.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین اظهار کرد:با کمک همه دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت مردمی و خیرین در حال حاضر تقریبا در سرتاسر بخش مرکزی کارگاه های عمرانی مشغول فعالیت اند و ان شا الله با همت و تلاش بخشدار جدید همه آنها در آینده نزدیک به ثمر خواهند نشست.
زاهدی در پایان گفت : توجه ویژه به موضوعات فرهنگی از دیگر مولفه های ویژه در برنامه ریزی ها بود که سعی کردیم در همه روستا ها قرارگاه های فرهنگی. ا ایجاد کنیم و در حال حاضر ۱۴۰۰ فعال فرهنگی در سطح روستا شناسایی شده است که در امورات فرهنگی بخشداری را در مدت این ۷۵۰روز بسیار یاری دادند.

کد خبر 1752030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha