حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده اراده مردم و تحکیم اساس نظام است

حجت الاسلام ساداتی گفت: حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده اراده مردم و تحکیم اساس نظام است و در شرایط زمانی فعلی به لحاظ توطئه دشمنان حضور مردم در انتخابات مهم‌تر از همیشه است.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی ساداتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم، گفت : مهم‌ترین عرصه‌ای که ما می‌توانیم امروزه، حامی و پشتیبان نظام و حاکمیت‌اسلامی باشیم حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح خواهد بود.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: تکلیف‌شرعی و قانونی همه ما است که در انتخابات شرکت کنیم و این حضور ما علاوه بر امرسیاسی و اجتماعی، امرعبادی محسوب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:مردم واجد شرایط، با حضورانقلابی و به موقع و آگاهانه خود در این راه مبارزه با استکبار در پای صندوق رأی حاضر و مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

حجت الاسلام ساداتی تصریح کرد:رای مردم حق آنها برای تعیین سرنوشت خودشان است و حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند نمایانگر اقتدار نظام جهوری اسلامی است.

امام جمعه سرپل ذهاب اظهار کرد:حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم و باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تاثیرگذار داشته باشند.

کد خبر 1752117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha