دعوت مفسر و مدرس قرآن کریم به مشارکت گسترده مردم در انتخابات

مفسر و مدرس قرآن کریم با دعوت از مردم زنجان برای حضور گسترده در انتخابات اظهار کرد: با شناختی که از مردم پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریا دل زنجان دارم، شاهد حضور گسترده در انتخابات خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل بهرامپور زنجانی، مفسر و مدرس قرآن کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مشارکت مردم و شهروندان زنجان در انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با شناختی که از مردم پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریا دل زنجان دارم فرزندان مومن و متعهد در عرصه های استانی، ملی و بین المللی دارد.


مدرس و مفسر قرآن کریم و مؤسس دفتر ترجمه و تفسیر دارالقرآن در «سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران» با بیان اینکه  اینجانب با شناختی که از  آل امین دارم، وی را انسانی سالم، صالح و وارسته، هستند، ادامه داد: هوشمندی، توانایی و تلاش وی در نجات جان مردم در  حوزه بهداشتی درمانی و نجات جان انسان‌ها در سطح ملی و فرا ملی مثال زدنی است.  

وی، تصریح کرد: به یقین می دانم همشهریان استان براین باور هستند که برخی از افراد بعنوان انتخاب اصلح با شایستگی کامل و لازم برای حضور در خانه ملت، مجلس شورای اسلامی حاضر خواهد شد.

کد خبر 1752208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha