خدمت رسانی خادمیاران رضوی نکایی در چایخانه حضرت رضا(ع)

فیروزآبادی گفت: خادمیاران نکایی در چایخانه حضرت رضا(ع) با هدف خدمت به زائران، علاوه براجرای برنامه های فرهنگی تعدادی میان وعده توزیع کردند.

ابراهیم فیروزآبادی - دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: چایخانه حضرت رضا (ع) با حضور خادمیاران و خیران‌نکایی جهت پذیرایی و خدمت رسانی به زائران حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد.

وی افزود: پذیرایی مناسب از زائران عزیز حضرت رضا (ع) همواره یکی از دغدغه های آستان قدس در امر خدمت رسانی بوده است.

خدمت رسانی خادمیاران رضوی نکایی در چایخانه حضرت رضا(ع)

فیروآبادی گفت: چایخانه حضرت رضا (ع) با هدف تکریم و ارائه خدمت جدید به زائران و مجاوران توسط جوانان و افراد انقلابی و جهادی راه اندازی شده است تا بتوانیم پذیرایی شایسته از مهمانان امام رضا علیه السلام داشته باشیم.

وی افزود: ۶۰ نفر از خادمیاران و خیران شهرستان نکا در مدت ۲ روز ۸ و ۹ اسفندماه از ۶ صبح تا ۱۱ چای، دمنوش، به همراه بسته های فرهنگی در قالب میان وعده به زائران و مجاوران امام مهربانی ها ارائه کردند.

خدمت رسانی خادمیاران رضوی نکایی در چایخانه حضرت رضا(ع)

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان نکا یادآور شد: روزانه ۴ هزار چای به زائران و مجاوران این حرم‌مطهر ارائه می شود.

فیروزآبادی گفت: این گروه در قالب کاروان‌منتظران ظهور در راستای خدمات رسانی به زائران و جشن های نیمه شعبانی این بار حرم رضوی را به عنوان مجموعه خدمتی خود انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ میلیون تومان هزینه در ابن راستا هزینه شد، خاطرنشان کرد: ۲۰ میلیون تومان در این راستا هزینه و به زائران خومت ارائه شد.  

فیروزابادی یادآور شد: برنامه فرهنگی، مداحی، مولودی خوانی ...در چایخانه برگزار و مولودی خوانان نوای رضا رضا سرداده و شفای بیماران و ظهور حضرت حجت را مسألت دارند.

وی گفت: این مراسم علی رغم بارش برف در حرم رضوی برگزار و با استقبال زائران روبرو شد.

کد خبر 1752233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha