دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی معرفی می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت:دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی در قالب اولین نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: ۱۸ اسفندماه فرصتی برای معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان است.

وی با اشاره به افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت:این نمایشگاه با عنوان «رو در مسیر قله» از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می‌شود و در این نمایشگاه، دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود.

رضایی گفت: دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است و  در این دیدار تعدادی از مدیران کانون های برتر استان حضور داشته و گزارشی از فعالیت‌های کانون‌ها ارائه خواهند کرد.

وی دیدار با علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را از دیگر برنامه های این روز عنوان و افزود: در این دیدار نیز در خصوص تعاملات و همکاری‌های مشترک بین ستاد کانون‌های مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی حضور در برنامه های ویژه تلویزیونی و رادیویی و دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: برگزاری نشست خبری و مطبوعاتی، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، برگزاری جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، توزیع بروشور آشنایی با کانون‌های مساجد در نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد، تجلیل از خانواده‌های صبور شهدای اسفند استان در مراسم سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و افتتاح کانون‌های جدیدالتأسیس در سطح استان از دیگر برنامه های این ایام است.

کد خبر 1752240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha