یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی آحاد ملت ایران است

مدیر دانشکده پرستاری شهرستان شیروان گفت: یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی آحاد ملت ایران است که انتخابات را به عنوان مظهر وفاق ملی و اثرگذاری بر سرنوشت کشور می‌دانند.

محمد کریم صابری، مدیر دانشکده پرستاری شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این رویداد فرصتی است برای نشان دادن حضور پرشور و مسئولانه ملت شریف ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی که بدون تردید در صحنه ملی موجبات وحدت و همدلی و در صحنه بین‌المللی باعث اقتدار، شادی دوستان و ناامیدی دشمنان می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: تمام عموم باید در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام اسلامی است حضوری پر شور داشته و با انتخاب اصلح‌ترین افراد، مجلسی قوی، کارآمد و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی را تشکیل دهند.

 صابری عنوان کرد: اکنون که تمام توطئه های دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم در این انتخابات است باید پیش از پیش احساس مسئولیت کنیم و در این تکلیف سیاسی و دینی حضوری پررنگ داشته باشیم.

مدیر دانشکده پرستاری شهرستان شیروان بیان کرد: با حضور در این رویداد سیاسی مهم سال علاوه بر خنثی کردن ترفندها و توطئه های دشمنان، سرنوشت و پیشرفت آینده کشور که با حضور در انتخابات رقم خواهد خورد صورت می گیرد.

صابری اضافه کرد: از جامعه دانشگاهی، استادان، کارکنان و عموم مردم برای مشارکت در انتخابات

دعوت می کنیم تا با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر خلق کنند، ملت ایران در تمام صحنه ها و راهپیمایی ها و اتفاقات مهم نقش گسترده ای داشته و پای کار بودند و ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: وظیفه تک تک ما این است که همه مردم خصوصا جوانان را به حضور پرشور در پای صندوق های رای تشویق و ترغیب کنیم، این حضور گسترده موجب ناامیدی و یاس دشمنان می شود.

کد خبر 1752272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha