مشارکت مردم در انتخابات وحدت ملی را تقویت می کند

هراسانی گفت: مشارکت حداکثری موجب افزایش وحدت اجتماعی و ملی می‌شود .

حمیدرضا هراسانی-رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران با اشاره اهمیت مشارکت حداکثری درانتخابات ۱۱اسفند، اظهار کرد:هدف از مشارکت در انتخابات از بعد اسلامی رشد و تعالی انسان‌هاست یعنی این آخرین هدفی است که میتوان به آن اشاره کرد.

وی افزود: ما در اجتماع زندگی میکنیم پس بر ما وظیفه است با اجتماع باشیم، وقتی مشارکت فراگیر شود یعنی عدالت اتفاق می‌افتد چون نظارت جمعی افزایش پیدا کرده و موجب کم شدن فساد می‌شود و شفافیت به اوج می‌رسد.

هراسانی تاکید کرد: مشارکت حداکثری موجب افزایش وحدت اجتماعی و ملی می‌شود و اهم مواردی که در مشارکت اتفاق میافتد باعث به میدان آمدن ظرفیت مردمی، حل مسائل و مشکلات خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا عنوان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات همچنین باعث افزایش مقبولیت نظام و توان رایزنی‌ها در صحنه‌های بین‌المللی و سیاست‌های خارجی می‌شود و نظام هم میتواند در این صحنه‌ها خودش را نشان بدهد.

وی یادآور شد: سیره و روش امامین انقلاب هم همواره بر همین تاکید داشت، یعنی بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات و اینکه جمهوریت نظام هم وابسته به انتخابات است و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم، مخالفت با ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

کد خبر 1752313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha