شیعه و سنی گلستان در انتظار خلق یک حماسه جدید

شیعه و سنی ساکن استان گلستان بی صبرانه منتظر خلق یک شگفتی دیگر هستند تا برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین هستند.

خبرگزاری شبستان- گلستان؛ چند ساعت مانده به یکی از مهمترین اتفاقات سرنوشت ساز تاریخ ایران اسلامی، شیعه و سنی ساکن استان گلستان بی صبرانه منتظر خلق یک شگفتی دیگر هستند تا برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین هستند.
علمای شیعه و سنی در پیشانی حرکت مردم به سمت پیشرفت هستند و در این میان با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق رای، همانند همیشه در رویدادهای مهم و اثرگذار کشور نقش آفرین باشند.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت مکتب الزهراء(س) آزادشهر گفت: هر رای ما تیر محکمی بر زبان و قلب و سر دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.
آخوند طویقلی گل چشمه گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر فرد ایرانی است.  
وی گفت: وظیفه ملی و اصلی ما دعوت به شرکت و در ادامه رقم زدن حضور حداکثری است چرا که دشمن با هر رای گامی بلند به سمت نابودی برمی دارد.
امام جمعه اهل سنت نگین شهر هم گفت: حضور در انتخابات حقی است که از طرف نظام و انقلاب برای مردم گذاشته شده است.  
آخوند ابوبکر خوجملی بیان کرد: حضور در انتخابات حق تعیین سرنوشت و حقی است که از طرف نظام و انقلاب برای مردم گذاشته شده است و باید قدردان آن باشیم.  
وی با بیان اینکه، نظام ما برگرفته از آموزه های دینی و مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم، انتخابات یک وظیفه ملی، الهی و دینی است.  
دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکیدهای مستمری برای حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات دارند و امروز شیعه و سنی وظیفه داریم لبیک گویان حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.
امام جمعه اهل سنت شهر کرند هم گفت: شرکت در انتخابات اطاعت از اولی الامر است و وظیفه داریم پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت کنیم.
آخوند قربان محمد حقیقی بیان کرد: شرکت و حضور در انتخابات وظیفه همه آحاد جامعه است.  
وی با تاکید براینکه، وظیفه داریم پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت کنیم، بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم دستور داده تا از الله متعال، رسول خدا و اولی الامر خود اطاعت کنید و ما امروز وظیفه داریم از اولی الامر خود یعنی مقام معظم رهبری اطاعت کنیم و در انتخابات شرکت کنیم.
امام جمعه قولاق کسن گلیداغ هم گفت: مقام معظم رهبری بر تحکیم و تقویت وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب ایران اسلامی تاکید دارند و مشارکت حداکثری در انتخابات، یاس و نا امیدی دشمن را به همراه دارد.
آخوند خال‌لی خدائی ضمن دعوت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات، یاس و نا امیدی دشمن را به همراه خواهد آورد.
امام جمعه اهل سنت بندرترکمن هم گفت: میدان ندادن به اجانب، حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، از وظایف آحاد مردم با بصیرت جامعه است و حضور پرشور در انتخابات باعث میدان ندادن به اجانب خواهد شد.
آخوند عبدالرحمان کر اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات باعث میدان ندادن به اجانب و دشمنان ایران اسلامی خواهد شد.  
وی با بیان اینکه، خداوند به ما دستور می دهد که امانت را به اهلش بسپاریم، افزود: یکی از امانات بزرگ ما در جامعه اسلامی، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی اصلح، مدیر، دلسوز جامعه و با تقوا است.

امام جمعه بندرترکمن اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح، باتقوا و امین مردم، درسایه اعتماد و حضور عظیم مردم در صحنه می تواند رخ دهد و انشاالله مشارکت و حضور مردم در عرصه ها و خصوصا عرصه انتخابات باعث خواهد شد که حماسه دیگری رقم بخورد.
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور هم گفت: دشمن بر طبل ناامیدی و دلسرد کردن جوانان از انتخابات می کوبد و عالی‌ترین شکران نعمت، حضور پرشور در انتخابات است.
آخوند عبدالجبار میرابی گفت: باید هوشیار باشیم و با حضور پرشور در پای صندوق های رای، نقشه های دشمنان را نقش برآب کنیم.  
وی تاکید کرد: در عصر حاضر و در این مقطع کنونی بهترین روش شکرگذاری، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است.
آخوند میرابی با بیان اینکه، دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن از وظایف اصلی علما و روحانیون است، گفت: امروز وظیفه داریم در تریبون های خود و در هر جایی که هستیم شکران نعمات کرده و برای حضور پرشور در انتخابات گام برداریم.
همچنین برخی مسئولان اهل تشیع گلستان هم با تاکید بر ضرورت حضور مردم در انتخابات، از همه اقشار خواستند در این رویداد مهم نقش آفرینی کنند.
حجت الاسلام ریاحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی از عموم مردم و دانشجویان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱اسفند 
مشارکت مردم همواره گره‌گشاست و یکی از مهم‌ترین مظاهر اتحاد و مشارکت ملی و تعیین سرنوشت کشور، انتخابات پر شور و صندوق رای است که جمهوریت و اسلامیت نظام به آن متکی است.  
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت برگزاری انتخابات با مشارکت بالا تاکید دارند و هر کس که امنیت را بر ناامنی، ثبات را بر هرج و مرج و آرامش را بر پریشانی ترجیح می‌دهد باید در راه افزایشِ مشارکت در انتخابات تلاش کند؛ اصل اساسی و اولویت اول، برای تمامی فعالان و گروه های سیاسی باید مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشد.
مسئول بسیج عشایری سپاه نینوا هم گفت: همه برای سرافرازی وسربلندی وعزت ایران اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت خواهیم کرد.  
سرهنگ پاسداریحیی اسلامی نژاد اظهار کرد: عشایر غیور وزحمت کش استان گلستان مثل همیشه که بالاترین مشارکت را داشتند و در این دوره هم حضور پرشوری خواهند داشت.
وی بیان کرد: هر فردی ایران، جمهوری اسلامی، انقلاب، پیشرفت و قدرت ملی را دوست دارد در انتخابات شرکت می کند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام گلستان هم انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملت دانست.  
حسین لاری‌کمان با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح ترین افراد برای نشستن بر کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی به منظور قانون گذاری و کمک و نظارت بر حل مشکلات جامعه، از تمام اقشار جامعه به ویژه مردم گلستان خواست با مشارکت حداکثری در این رویداد سیاسی برگ زرین دیگری در تاریخ این استان رقم بزنند.  
وی بیان کرد: دشمن باید این را بداند که مردم ایران هیچگاه دست از انقلاب، آرمان‌های آن و یاری مجاهدان واقعی بر نمی دارند.  
دعوت مدیر کل آموزش و پرورش استان از رای اولی‌ها و فرهنگیان برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه 
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: ایران در آستانه یک رویداد سرنوشت ساز قرار گرفته تا با دستان پر مهر مردمانش، آینده ای پر افتخار را برای خود تقدیر کند که همچون خیزش عظیمی، دشمنان قسم خورده این نظام را مایوس و دوستداران انقلاب اسلامی را در سراسر جهان شادمان می کند.
سیدرضا نظری اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

کد خبر 1752329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha