در انتخابات اسفندماه، اجازه کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی نخواهیم داد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت:در انتخابات روز جمعه۱۱ اسفندماه، اجازه کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی در برپایی هر چه با شکوهتر این حماسه بزرگ را نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی، با تاکید به بیانات گوهر بار مقام معظم رهبری که فرمودند: «انتخابات مظهر حضور مردم، مظهر احقاق حق و مظهر توانایی و اقتدار ملی برای یک کشور است»، اظهار کرد: با آمادگی، تلاش شبانه روزی و هوشمندانه نمی گذاریم کوچک ترین خدشه ای به امنیت و آرامش مردم به ویژه در بحث انتخابات وارد شود.

وی در ادامه به تحول عظیمی در توان رزمی، آمادگی و اشرافیت انتظامی استان در ماموریت ها اشاره و تصریح کرد:  خدا را شاکریم که همکارانم مجاهدانه و با روحیه انقلابی و تکلیف مداری برای برقراری امنیت اجتماعی پای کار هستند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه در انتخابات روز جمعه۱۱ اسفندماه، اجازه کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی در برپایی هر چه با شکوهتر این حماسه بزرگ را نخواهیم داد، گفت: انتخابات رزمایش بزرگ ملت ایران است که حضور پرشور و شعور مردم در این رزمایش، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و نا امید خواهد کرد.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: افعال مجرمانه ای همچون تلاش برای تشویش اذهان عمومی، سیاه نمایی و شایعه پراکنی، هرگونه دعوت به عدم مشارکت در انتخابات و هرگونه فعالیتی که به برهم زدن نظم و امنیت جامعه منتج شود، در رصد انتظامی استان بوده و کسانی که با صف آرایی سعی می کنند در مقابل اراده مردم بایستند پاسخ خود را از طریق حمایت های پلیس مشاهده خواهند کرد.

کد خبر 1752336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha