هدف دشمن نا امیدی مردم از صندوق رای است

مادر شهید طلبه علوی گفت: حضور پای صندوق‌های رای را ادای دین به شهدا است و نباید اجازه دهیم دشمن از عدم حضور ما سوء استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، انتخابات عینیت بخشیدن به مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است، در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی به طور متوسط ۴۵ انتخابات در کشور برگزار شده که یعنی به صورت میانگین هرسال یک انتخابات برگزار شده است.

در استان آذربایجان غربی که رنگین کمان ادیان و اقوام مختلف است و همه ادیان و اقوام کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند مردم همواره برای حضور در پای صندوق های رای آماده هستند.

استان آذربایجان غربی در طول انقلاب اسلامی بیش از ۱۲ هزار شهید را فدای اسلام کرده است. و امروز نیز به مناسبت نزدیک شدن به روز انتخابات با حضور در منزل شهدا، مادران شهیدان از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

هدف دشمن نا امیدی مردم از صندوق رای است

کبری ثمری، مادر شهید طلبه داریوش علوی، به خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: مردم بخاطر شهدا، مقام معظم رهبری، بخاطر زحمات های شهیدان باید حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم از عدم حضور ما دشمن سو استفاده کند چون ضرر و ناراحتی این موضوع به خودمان خواهد رسید.

ثمری با اشاره به شهادت این طلبه گفت: شهید علوی در عملیات کربلای ۵ که ۷۰ نفر طلبه که سادات بودند مصادف با ایام فاطمیه باهم به شهادت رسیدند، شهید شد.

وی گفت: در این مکانی که هستید را حسینیه علوی است و روزهای یکشنبه زیارت عاشور، حدیث کساء و در تمام مناسبت های تولد و شهادت برنامه داریم.

ثمری اهدای جهیزیه، کمک به مسجد جمکران، کربلا و حتی سوریه، کمک به نیازمندان با اهدای جهیزیه را از دیگر فعالیت های این حسینیه عنوان کرد.

شرکت در انتخابات واجب است

مادر شهیدان کریم و حمید ابراهیمی، نیز به زبان ترکی مردم را دعوت به انتخابات کرده است.

وی در مورد انتخابات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه گفت: شرکت در انتخابات امری واجب است.

مادر شهیدان کریم و حمید ابراهیمی افزود: امام (ره) شرکت در انتخابات را امری واجب اعلام کردند و آیت الله مشکینی نیز در مورد انتخابات فرمودند؛ هرکس رای ندهد طرفدار یزید و هر کس رای دهد طرفدار امام حسین(ع) است.

این مادر شهید گفت: ما همه خانوادگی در این انتخابات شرکت می کنیم و برای ملت ایران هم امری واجب و ضروری است.

بردار شهیدم همیشه در اول وقت در انتخابات شرکت می کرد

سکینه نظری، خواهر شهید مداقع سلامت رضا نظری، به خبرنگار شبستان در ارومیه گفت:  از عموم مردم ایران درخواست داریم مثل همیشه پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی افزود: ماهم مثل برادرم که همیشه اول وقت پای صندوق رای حاضر می شدند باز حاضر می شویم.

نظری ادامه داد: این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد و دشمنانی که چشم دیدن ایران را ندارند.

وی گفت: جوانان نیز باید به افراد پیر خانواده خود کمک کنند که پای صندوق ها رفته و رای دهند.

پسر دخترم، رضای من است

مادر شهید رضا نظری، به زبان ترکی ادامه می دهد: اسم پسر دخترم را به یادگار پسرم رضا گذاشتیم و انشالله راه دایی خود را ادامه خواهد داد.

وی افزود: بخاطر سلامتی رهبری و بسیج پسرم همیشه رای می داد و منم امسال بخاطر پسر شهیدم و همراه عکسش در انتخابات شرکت خواهم کرد.

گفتنی است؛ فردا ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ مصادف با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان حضور خواهیم داشت.

کد خبر 1752340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha