زمزمه دوباره وحدت، همت و سربلندی ایران با رأی من و تو/ مازندرانی ها همچون همیشه پای کار انقلاب

نظام اسلامی در شرایط حساس  فعلی که دشمنان هر لحظه و هر سو درصدد ضربه و نفوذ هستند، در امنیت و آرامش است و حالا در ۱۱ اسفندماه و پای صندوق های رأی نیازمند حضور حداکثری برای افزایش اقتدار ایران عزیز است تا با زمزمه دوباره وحدت و همت ایران اسلامی را بسازیم.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ مریم نظری/ استان مازندران با جمعیت ۳ میلیون و ۲۸۳ نفری خود براساس اعلام رئیس ستاد انتخابات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ واجد شرایط رأی دادن است و امروز مردم غیور مازندران و دیار علویان بار دیگر وفاداری خود را به نظام‌نشان خواهند داد.  
 با گذشت ماهها و روزهایی به رنگ انتخابات و هیجان و استرس و اشتیاق تبلیغات و انتخابات، اکنون موعد حضور مردم برای انتخاب فرا رسیده و امروز جمعه ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری در دفتر مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ورق می خورد.
در استان مازندران هم همچون سایر نقاط کشور، ‌ شهروندان مهیای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی هستند؛ مردم این دیار همواره در صحنه مشارکت انتخاباتی پیشتاز بوده اند و این بار نیز چنان که از شور و حال انتخاباتی روزهای گذشته در حوزه های انتخابیه بر می آید، ‌حضور گسترده ای در پای صندوق های رأی خواهند داشت.
در همین دقایق اولیه شروع اخذ رأی در استان‌مازندران شاهد حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی در نقاط مختلف مازندران هستیم تا نشان دهند که انتخابات پایبندی به نظام و آرمان های انقلاب است و پای انقلاب ایستاده اند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران همچون سراسر کشور ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۱ اسفند  آغاز و حضور پررنگ مردم در ساعات اولیه رأی گیری بیانگر احساس وظیفه و تکلیف شان در برابر این انتخابات و نظام است.

زمزمه دوباره وحدت، همت و سربلندی ایران با رأی من و تو/ مازندرانی ها همچون همیشه پای کار انقلاب


حضور پرشور و آگاهانه و مردم براساس تکلیف و اینکه همه مردم لازم است که در انتخابات حاضر شوند و به دور از جناح‌بندی‌ها و سلایق، به افراد اصلح رأی دهند از تاکیدات رهبر و مسوولان در رده های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید در دستور کار همه ما قرار گیرد.
رهبر معظم انقلاب امروز جمعه ۱۱ اسفند در همان دقایق اولیه با حضور در حسینیه امام‌خمینی(ره) آری خود را به صندوق انداختند و در سخنانی اعلام کردند که در اولین ساعات ممکن آرای خود را در صندوق های رأی بیندازید.
و حالا همه‌ ما گوش له فرمایشات رهبری آماده‌ایم تا با حضور به موقع و باشکوه در انتخابات موجبات قدرت و توانایی بیشتر کشور را فراهم کنیم.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات استان مازندران هم در گفت وگویی پیرامون آخرین وضعیت استان برای برگزاری انتخابات فردا، اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور و در استان مازندران با سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای آغاز شد.

وی افزود: حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران شامل ساری و میاندورود، قائم‌شهر، ‌سوادکوه، سوادکوه شمالی، ‌سیمرغ و جویبار، نکا، گلوگاه و بهشهر، تنکابن، ‌رامسر و عباس‌آباد، نور و محمودآباد، نوشهر، چالوس و کلاردشت، بابل، آمل و بابلسر و فریدونکنار است که بیشترین شعب اخذ رای مربوط به بابل، ‌ساری و آمل است.

زمزمه دوباره وحدت، همت و سربلندی ایران با رأی من و تو/ مازندرانی ها همچون همیشه پای کار انقلاب


رئیس ستاد انتخابات مازندران یادآورشد: سه هزار و ۲۱۰ صندوق رای برای حوزه‌های انتخابیه مازندران در نظر گرفته شد که از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار در ۱۱ اسفند روز برگزاری انتخابات مستقر هستند.

عزیززاده گرجی گفت: همچنین از مجموع شعب اخذ رای در مازندران یک هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و یک هزار و ۷۴۲ شعبه در روستاهای استان برپا می‌شوند.
بنا بر اعلام ستاد انتخابات مازندران در حوزه‌های ۹‌گانه انتخابیه استان مازندران ۳۳۲ نفر در گردونه رقابت انتخاباتی باقی ماندند که برای دست یافتن به ۱۲ کرسی بهارستان با هم رقابت‌می کنند.

کد خبر 1752407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha