انتخابات، رزمایش حضور مردم در مشارکت سیاسی است

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شیروان با با بیان اینکه انتخابات فصل عزم و اراده مردم است، گفت: انتخابات رزمایش حقوقی و سیاسی حضور مردم در مشارکت سیاسی است.

دولت اسماعیل زاده، فرماندار و رییس هیات اجرایی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو و هدف دشمن برای ضربه زدن به ستون خیمه انقلاب گفت: همواره مردم در صحنه‌های مهم و سرنوشت‌ساز کشور در طول ۴۵ سال گذشته حضور پرشور داشته و قطعاً شرکت مردم در این فرآیند شکست دشمنان نظام را فراهم می‌کند.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و مردمی است خاطرنشان کرد: اگر مردم در صحنه بیایند و دست در دست هم دهند می‌توانند یک انقلاب معجزه گونه همانند انقلاب اسلامی خلق کنند به گونه‌ای که شرق و غرب در مقابل آن عاجز می‌مانند.

 اسماعیل زاده عنوان کرد: هر کجا که پیشرفت کردیم به دلیل حضور مردم در صحنه است و هرجا که چالش و مشکل به وجود آمد ناشی از نبود ارتباط خوب با مردم است.

 فرماندار و رییس هیات اجرایی شهرستان شیروان با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری بر انتخابات تاکید کرده‌اند، اضافه کرد: مردم برای انتخابات دعوت شوند چرا که هم اکنون زمان حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری است.

 اسماعیل زاده با بیان اینکه انتخابات مسئله‌ای است که نه تنها به مسائل ملی و منطقه‌ای ما مرتبط می‌شود بلکه به مسائل اسلام و جهان هم مرتبط است، بیان کرد: بالا بردن مشارکت، سبب ارتقای قدرت ایران اسلامی و حل و فصل مسائل منطقه‌ای و جهانی می‌شود، حضور و مشارکت پرشور مردم کشور در پای صندوق‌های رأی سبب برتری و افزایش قدرت ایران اسلامی در منطقه و جهان می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1752438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha