استقرار یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت:یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه آماده دریافت آرای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امرزو جمعه ۱۱ اسفند محمد طیب صحرایی در محل ستاد مرکزی انتخابات استان کرمانشاه، گفت: ما هم اکنون در آستانه یک رویداد بزرگ هستیم و هر فردی که منصف و واقع بین باشد کوچکترین تردیدی ندارد که ما در یک رویارویی تمام عیار با جبهه باطلی هستیم که از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب چشم پوشی نمی کند.

استاندار کرمانشاه افزود:۳۲ هزار نفر از عوامل اجرایی که همگی از اقشار مختلف مردم انتخاب ‌شده اند برگزاری انتخابات را برعهده دارند و در اقصی نقاط استان با استقرار صندوق های اخذ رأی آماده رای گیری از مردم هستند.

وی خاطر نشان کرد:همزمان با سراسر کشور  از ساعت هشت صبح امروز همه چیز آماده حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رای شده و به لطف الهی در اقصی نقاط استان شعب آماده اخذ رأی از مردم هستند.  

صحرایی تصریح کرد:نمایندگانی که به مجلس می‌روند، نماینده فکر، فرهنگ و تمدن کرمانشاه خواهند. باید کسانی را انتخاب کنیم که این شأن را حفظ کنند و حرمت خون شهدا را نگه‌دارند و در گفتار، رفتار و کردار شایسته باشند

استاندار کرمانشاه اظهار کرد:مقام معظم رهبری صبح امروز پس از حضور در  پای صندوق‌های رای اعلام کردند که در کار خیر باید پیشی گرفت، لذا از همه مردم استان دعوت می‌کنیم در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.  

کد خبر 1752454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha