همه راه‌های شهرستان فردوس باز و روند برگزاری انتخابات جریان دارد

روشن با بیان اینکه همه راههای شهرستان فردوس باز و روند برگزاری انتخابات آغاز و جریان دارد، بر انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم تأکید کرد.

مهدی روشن، فرماندار شهرستان فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ولایتمدار فردوس در ایام الله ۲۲ بهمن نشان دادند پای کار نظام و انقلاب هستند، گفت: بازدیدهای به عمل آمده از شعب اخذ رأی نشان از حضور باشکوه مردم در انتخابات است.

وی تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان فردوس را ۵۴ شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۱ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار است.

روشن با بیان اینکه از شعب اخذ رأی ۳۸ شعبه شهری و ۱۶ شعبه روستایی است، تعداد عوامل اجرایی اعم از ناظر، انتظامی و... در انتخابات را هزار و ۲۰۰ نفر برشمرد و یادآور شد: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده در هر نقطه از شهرستان که افراد واجد شرایط رأی وجود داشته باشند عوامل اجرایی برای اخذ رأی حضور خواهند داشت.

رئیس حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه با اشاره به برودت هوا گفت: برای رفع مشکل برف و بسته شدن احتمالی راهها، شب قبل شعب اخذ رأی به مناطق صعب العبور اعزام و مستقر شدند.

روشن با بیان اینکه همه راهها باز و روند برگزاری انتخابات آغاز و جریان دارد، بر انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم تأکید کرد.

کد خبر 1752478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha