صف‌های طولانی مردم لردگان در شعبه‌های اخذ رای  

مردم شهر لردگان قبل از آغاز رسمی رای گیری با تشکیل صف‌های طولانی در شعب اخذ رای مشخص شده حضور پیدا کردند تا رای کاندیدای موردنظر خود را به صندوق رای بیندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، مردم شهرلردگان قبل از آغاز رسمی رای گیری با تشکیل صف‌های طولانی در شعب اخذ رای مشخص شده حضور پیدا کردند تا رای کاندیدای موردنظر خود را به صندوق رای بیندازند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری امروز شاهد حضور پرشور و هزارنفری مردم شهرستان لردگان خواهد بود.

مردم شهرستان لردگان همواره در زمان انتخابات حضوری پرشوری دارند و صحنه های زیبایی را خلق می کنند.

این حضور نشانگر انقلابی بودن و پای نظام ماندن مردم شهرستان لردگان و استان چهارمحال و بختیاری است که با این حضور آینده مردم نیز ساخته می شود.

گفتنی است: حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد ۱۷۵ هزار نفر جمعیت واجد شرایط رای دادن دارد و برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۲۴ شعبه اخذ رای ثابت و ۸۷ شعبه سیار پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۴۹ شعبه شهری و ۱۶۹ شعبه روستای و عشایری است.

خاطرنشان می شود: چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

کد خبر 1752501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha