آرامش انتخابات از مهمترین اهداف پلیس گیلان

ملکی با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش انتخابات مهمترین هدف پلیس برای انتخابی اصلح است گفت: حضور مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌سردار" عزیزاله ملکی" در حاشیه شرکت در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با بیان اینکه شرکت در انتخابات سبب می‌شود که همه در برنامه‌ریزی های کشور نقش داشته باشند، اظهارداشت: اگر می خواهیم در تصمیمات کلان کشور سهمی داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم.


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه انقلاب و نظام ما پشتوانه مردمی دارد و با رای مردم پیروز شده است، افزود: ما با همین مردم بوده که توانستیم در مقابل مشکلات و دشمنان بایستیم.

فرمانده انتظامی گیلان انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی در کشور اعلام و تصریح کرد: با حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای حماسه دیگری رقم خورد.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر نیرو، وظیفه تامین امنیت انتخابات و صندوق‌های اخذ رای را برعهده دارند، گفت: مهمترین وظیفه پلیس در انتخابات، تامین امنیت صندوق‌های اخذ رای و صیانت از آرای مردم است.


سردار ملکی با تصریح بر اینکه پلیس استان با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات تلاش می کند تا شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود، بیان‌داشت: گشت‌های پلیس در بحث ترافیکی، انتظامی و پیشگیری در قبل و بعد از انتخابات و همچنین گشت نظارتی و تلفیقی با سایر ادارات و دستگاه‌های متولی وظیفه تامین امنیت و سلامت انتخابات را برعهده دارند


وی با تاکید بر اینکه با اشرافیت کامل اطلاعاتی تاکنون هیچگونه مورد ناامنی در سطح استان گزارش نشده است، اظهارداشت: امنیت انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم شد.


فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می کند به لزوم انتخاب صحیح و نقش آن در پیشرفت و آبادانی کشور تاکید و تصریح کرد: حفظ امنیت و آرامش انتخابات مهمترین هدف برای انتخابی اصلح است.

کد خبر 1752517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha