دمای سرد هوا هم مانع حضور مردم کوهرنگ در پای صندوق های رای نشد

دمای در شهرستان کوهرنگ ۱۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید که مردم این شهرستان با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای گرمابخش این رویداد سیاسی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، دمای در شهرستان کوهرنگ ۱۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید که مردم این شهرستان با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای گرما بخش این رویداد سیاسی شدند.

دمای هوا در شهرستان بروجن نیز ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سامان ۱۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و در شهرهای شهرکرد، فارسان و بلداجی ۱۱ درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

این در حالی است که استان چهارمحال و بختیاری یکی از سردترین روزهای سال را تجربه می‌کند و بیشینه دما در شهرکرد در ۲۴ ساعت گذشته صفر درجه و کمینه دمای آن ۱۱ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

معصومه نوروزی گفت: همچنین دما در فرخشهر ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، ایلبگی هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر، اردل پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر و لردگان ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از تداوم کاهش دما در استان برای روز شنبه خبر داد و گفت: پس از آن با ورود یک سامانه بارشی به استان هوای استان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برفی و بارانی می‌شود که نقشه‌های کنونی گویای آنست که این سامانه از شدت بالایی برخوردار نیست.

کد خبر 1752525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha