حضور پرشور مردم  اهل سنت در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند

ماموستا محمدی گفت:مشارکت پرشورجامعه اهل سنت، موجب یأس دشمنان شده و به آن‌ها ثابت می‌کند که مردم اهل سنت همچنان حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی وپایبندی خود را به انقلاب و نظام ثابت می کنند.

ماموستا سیدمحمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: بر کسی پوشیده نیست که باید در سایه مشارکت حداکثری و آرای هوشمندانه، افرادی برای سکانداری مجالس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند، که بتوانند در رفع مشکلات معیشتی مردم نقش‌آفرین باشند و از اولویت‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی در مقطع حساس کنونی دفاع کنند.

امام جمعه شهرستان جوانرود افزود: در عرصه انتخابات انواع سنگ‌اندازی‌ها از سوی دشمن وجود دارد تا مانع حضور مردم پای صندوق‌های رأی شود که در جبهه مقابل باید این فتنه‌ها را شناخت و با بصیرت لازم، مانع عملی شدن آن شویم.
 
وی خاطر نشان کرد:  دشمنان اسلام از وحدت شیعه و سنی و قومیت‌های مختلف هراس دارند و شرکت مردم در انتخابات یقیناً تیری بر چشمان دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

ماموستا محمدی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام را ناامید می‌کند و زمینه ساز اقتدار نظام است  همچنین مسئله انتخابات در این دوره با توجه به شرایطی که در منطقه وجود دارد و توطئه‌های دشمن برای‌ عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم با شرکت در انتخابات به تکلیف و وظیفه خود عمل کرده و باعث ناامیدی دشمن می‌شوند.
 
امام جمعه شهرستان جوانرود اظهار کرد: جامعه اهل سنت اورامانات به‌ ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان جوانرود با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب و نظام ثابت خواهند کرد لذا همه ما به عنوان یک ایرانی تکلیف و وظیفه داریم که برای تصمیم‌گیری در سرنوشت خودمان در انتخابات شرکت کنیم.

کد خبر 1752541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha