مردم اخبار انتخابات را از مراجع رسمی دنبال کنند

حجت الاسلام مفید گفت:شایعه سازی و ایجاد شائبه یکی از ترفندهای مهم دشمنان است لذا از مردم درخواست می کنیم به شایعات توجه نکرده و اخبار انتخابات را از مراجع رسمی دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، حجت الاسلام محسن مفید امروز ۱۱ اسفند در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان، گفت: انتخابات یک وظیفه و تکلیف برای همه اقشار جامعه با هر نوع باور دینی است و همه باید در انتخابات، پای صندوق‌های رأی حاضر باشند.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه افزود: فرآیند انتخابات از ساعت هشت صبح امروز (یازدهم اسفند) شروع شده و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

وی خاطر  نشان کرد:در حال حاضر ۶۶۰۰ ناظر روند انتخابات در استان را رصد می کنند و  ناظران ما در شعب حضور دارند و هرگونه تخلف احتمالی را حتما دنبال کرده و گزارش می دهند و قطعا با متخلفان برخورد می شود.

حجت الاسلام مفید تصریح کرد:با توجه به اینکه در حال برگزاری انتخابات هستیم  تاکنون دستگیری‌هایی که بعضا مربوط به خریدو فروش رای بوده انجام و این افراد به شعب ویژه مراجع قضایی ارجاع داده شده اندهمچنین    گزارشاتی از تجمعات طرفداران کاندیداها در اطراف شعب دریافت کردیم که اقدامات لازم صورت گرفته است.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه تاکید کرد: کشوری که در برابر تجاوزات سال‌های مختلف دشمن، هزاران شهید را تقدیم کرده است، افراد آن کشور باید با همکاری در انتخاب درست و شرکت در انتخابات نمایندگانی را انتخاب کنند که حامی خون شهیدان و مدافع حقوق کشور و مردم باشند و در صورت شرکت نکردن در انتخابات، زمینه تسلط دشمنان و خیانت به مردم و نظام دینی حاکم فراهم می‌شود.

وی در پایان گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده مشارکت مردم در ادامه روز افزایش چشم گیری خواهد داشت و توصیه می‌شود مردم رأی گیری خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

کد خبر 1752590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha