تمامی شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه فعال است

فرماندار بهشهر گفت: تمامی شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه فعال است و انتخابات با حضور فعال مردم در حال برگزاری است.

علی اصغر میرزایی- فرماندار بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: انتخابات گامی مهم برای توسعه و پیشرفت است و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات سالم مشارکت ‌مردم است و حضور حداکثری مردم مهمترین راهبرد نظام است.

فرماندار بهشهر یادآور شد: همه شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه فعال است و انتخابات با حضور فعال مردم در حال برگزاری است.

میرزایی گفت: شهرستان بهشهر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه در  دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، انتخابات با دستور کار قرار دادن تاکیدات رهبری در خصوص رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در حال برگزاری است.

وی افزود: برای حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه ۳۱۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد ۱۴۳ شعبه اخذ برای برای شهرستان بهشهر با جمعیت ۱۶۸ هزار و ۶۶۸ نفر است و از این تعداد،   ۱۹ شعبه برای بخش یانه سر و ۱۲۴ شعبه برای شهر بهشهر و بخش مرکزی در نظر گرفته شده‌است.  

این‌مسوول یادآور شد: برای شهرستان‌نکا با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر هم ۱۳۱ شعبه در نظر گرفته شده‌است که از این تعداد ۳۰ شعبه اخذ رأی در هزارجریب نکا و ۱۰۱ شعبه برای شهر نکا و بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.  

میرزایی گفت: شهرستان گلوگاه هم با جمعیت ۴۰ هزار نفری خود دارای ۴۲ شعبه اخذ رأی است و از این تعداد ۱۶ شعبه در بخش کلباد گلوگاه و ۲۶ شعبه در شهر گلوگاه و بخش مرکزی در نظر گرفته شده‌است.  

به گفته نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر، تعداد نهایی نامزد ها ۳۱ نفر است که بعد از تبلیغات رسمی انتخاباتی یک هفته ای، اکنون در انتظار اتمام انتخابات و شمارش آرا هستند.

میرزایی گفت: حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است که ۳۱ نامزد در این دوره برای رسیدن به یک کرسی مجلس رقابت می کنند.

 کلیه صندوق های اخذ رای قبل از ساعت ۷ صبح ۱۱ اسفند به نمایندگان فرماندار و کاربران و ناظرین جهت استقرار در شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه با حضور علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شرق مازندران و رئیس هیات نظارت و همچنین فرماندار نکا و گلوگاه در شهرستان نکا و گلوگاه تحویل داده شد.

در ساعات اولیه صبح با حضور بموقع نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی با حضور در فرمانداری های حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه کلیه صندوق ها به همراه ملزومات انتخابات تحویل شده تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات شرق مازندران باشیم.

کد خبر 1752623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha