حضور جوانان موجب برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط شده است

سهرابی گفت:حضور جوانان در انتخابات قطعا برای جامعه امیدبخش و الگو خواهد بود و موجب برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط شده است.

نادر سهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به حضور حداکثری جوانان و مردم در انتخابات، گفت:با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات انشاالله در آینده ای نزدیک به پیروزی و قله ای که مقام معظم رهبری فرمودند خواهیم رسید و این همان چیزی است که دشمنان خلاف آن را می‌خواهند.

مدیر کانون دارالقران نور شهرک شهید عسگری کرمانشاه  افزود: مرکز دشمنان بر روی صندوقهای رای و عدم حضور مردم در انتخابات است وظیفه ما این است با حضور گسترده در انتخابات مانع برنامه های آنها شویم.

وی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حضوری باشکوه در تمامی انتخابات داشته‌اند و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، همواره تأمین‌کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی بوده است و همه ما وظیفه داریم در برهه حساس کنونی در انتخابات شرکت کنیم.

سهرابی تصریح کرد: حضوردو قشر ورزشکاران و جوانان، شور و نشاط خاصی در عرصه انتخابات ایجاد کرده و قطعا موجب تحول در عرصه مدیریت کشور خواهد شد.

مدیر کانون دارالقران نور شهرک شهید عسگری کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به اینکه از سوی معاندین همه تلاش شان را بکار گرفتند، تا مردم حضور کم رنگ در انتخابات مجلس، شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشند، ولی مردم ایران اسلامی و کرمانشاهی با بی توجهی به سردی هوا و با حضوری همراه با شور و عقلانیت در پای صندوق رای، مشت محکمی به یاوه گویان و بدخواهان ایران اسلامی زدند.

کد خبر 1752656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha