امیدواریم مجلس بعدی انقلابی‌تر از مجلس فعلی باشد

حجت الاسلام محمدیان با ببان اینکه امیدواریم مجلس بعدی انقلابی‌تر از مجلس فعلی باشد گفت: متاسفانه ائتلاف و شوراهایی که در استان وجود دارد غالباً نظرشان به سهم خواهی های بعد انتخابات است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان_امام جمعه سنگر در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۱۱ اسفند) ضمن خدا قوت به متصدیان برگزاری انتخابات و کسانی که در طول این چند هفته روز و شب در تلاش بودند تا انتخابات سالم و صحیحی را برگزار کنیم گفت: امیدواریم مجلس بعدی ما انقلابی‌تر از مجلس فعلی باشد.

وی افزود: اگر اینگونه شد نشان می‌دهد که انتخاب ما انتخاب درستی است و اگر نشد باید در انتخاب خودمان تجدید نظر کنیم.

محمدیان با بیان اینکه اگرچه بسیج نباید در انتخابات و در روند اجرایی دخالت داشته باشد، اظهار کرد: اینکه نباید انتخابات مهندسی شود حرف درستی است ولی قالب عزیزانی که انقلابی  و دغدغه مند هستند و بسیجی می باشند در ایام انتخابات سکوت می کنند.

وی با اشاره به اینکه، این کار اشتباه است که بزرگان که خواص و اثر گذار هستند را مشغول به کارهای اجرایی صندوق های انتخابات کنید،   تصریح کرد: متاسفانه ما در سنگر کسی را نداریم که به آنها بگوییم بخاطر منافع انقلاب، ملت به خاطر منافع شهر و... بیایند بنشینید و افراد را جمع کنند و برایشان تبیین داشته باشید.

محمدیان اضافه کرد: ائتلاف و شوراهایی هم که در استان هست غالباً نظرشان به سهم خواهی های بعد انتخابات است.


وی در ادامه با تاکید بر ننگی که سازمان حقوق بشر در عملکرد خود داشته، اظهار کرد: ننگ بر کسانی که در این مملکت مدیریت داشتند و هنوز هم دلبسته اینگونه سازمان ها هستند.

محمدیان افزود: عیار و نوع کنش این سازمان ها را در اتفاقاتی مانند غزه می بینید که قانون جنگل را به عیان نشان می دهند، در حالیکه عصر، عصر تکنولوژی، مدرن و، عصر افراد کت و شلواری ادکلن زده ای است که مقام معظم رهبری فرمودند «نبینید این کت شلوارها را، چرا که بعضی از وحوش بیابان بدترند».

وی با اشاره به کشتار ۳۰ هزار نفر کودک و زن و جوان در غزه گفت: امروز نیز، جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی را در مقابل عده ای که برای گرفتن غذا جمع شده بودند دیدید که چگونه تانک های این رژیم کودک کش حدود صد و اندی نفر را به شهادت رساندند.

محمدیان افزود: بعضی از حکام عرب مواد غذایی برای اوکراین ارسال می کنند در حالیکه دم گوش شان کودکان غزه در گشنگی هستند.

وی همچنین به بارش برف الهی چند روز گذشته اشاره و آنرا نزولات آسمانی دانست و تصریح کرد: این رحمت الهی یکسری زیبایی ها داشت که یکی از آنها جبران نگرانی بود که برای مسئله آب پشت سدها در کشور به خصوص در امر کشاورزی داشتیم که خوشبختانه این بارش الهی مرهمی شد تا کمی از این دغدغه ها و نگرانی ها کاسته شود.

محمدیان گفت: یکی دیگر از زیبایی هایی که داشتیم حضور نیروهای داوطلب مردمی و بسیجیان عزیز و نیروی انتظامی و سپاهی ود که در میدان بودند و برای باز کردن مسیر ها و کمک به بعضی پیرزن پیرمردهایی که کسی را نداشتند به میدان آمدند با همان مقدار وسع و امکاناتی که داشتند صحنه های قشنگی را خلق کردند.

وی ضمن قدردانی از نیروها و مدیران خدوم شهرداری، آتش نشانی و مخابرات و... که در میدان ماندند تا مشکلات مردم کمتر شود گفت: اینکه مدیری در اتاقش بنشیند و امورات را کنترل کند قابل قبول نیست، کنترل کردن برای وقتی است که شما پایش تصویری بر خط از خیلی از خیابان ها، شوراه و روستاها و... داشته باشید.

محمدیان یکی از درخواست های که باید از نمایندگان به دلیل سرقت زیاد و ناامنی ها داشته باشیم پایش تصویری عنوان کرد و ادامه داد: در بعضی از اغتشاشات و در بحران هایی که پیش می آید ما پایش تصویری مناسبی در شهر نداریم.

وی اذعان کرد: اکنون مدیران باید کف میدان باشند و کارها را از همانجا کنترل کنند، مدیریت انقلابی یعنی این که خودش گوشه کار را بگیرد و با بقیه هم پا باشد.

کد خبر 1752678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha