حضور مردم در انتخابات، تحسین برانگیز است

عسگریان حضور مردم در ۷۷ شعبه شهرستان گلپایگان را تحسین برانگیز خواند و گفت: هر گلپایگانی که که دلش برای ایران می تپد، در انتخاب حضور یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، محمد رضا عسگریان در هنگام نظارت بر شعب رای در سطح شهرستان گلپایگان، با تاکید بر آغاز رای گیری در ساعت ۸ صبح در این شهرستان گفت: بیش از ۱۷۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و انتظامی در انتخابات با مجموعه فرمانداری در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در شهرستان گلپایگان همکاری کردند.


فرماندار گلپایگان با تحسین حضور پرشور مردم در شهر و روستا بیان کرد: گلپایگان ۷۷ شعبه اخذ رأی دارد که ۵۰ شعبه آن شهری و ۲۷ شعبه دیگر روستایی است و امسال سه شعبه نسبت به دوره های قبل افزوده شده است.


وی از همه مردم برای حضور پر رنگ در صندوق آرا دعوت کردو افزود: هر گلپایگانی که قلبش برای ایران اسلامی می تپد، در انتخابات حضور پر رنگ دارد.

حضور مردم در انتخابات، تحسین برانگیز است


در ادامه سید عباس میرکریمی ضمن تشکر از حضور مردم، با توجه به فرمایش رهبری در صبح امروز، خطاب به مرددین تاکید کرد: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست و تکلیف بر مردم، حضور پای صندوق رای است که با انتخاب آگاهانه نماینده اصلح را از صندوق آرا بیرون بیاورند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان مردم را برای حضور پرشورتر به حرمت خون شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت فراخواند و بیان کرد: کسانی که در مسیر آگاهانه مردم مانند خرید رای اختلال ایجاد می کنند، طبق قانون، دستگاه قضا  برخورد می کند و خرید رای یک حرکت نا صحیح است.


به گزارش شبستان، اعضای شورای تامین شهرستان گلپایگان صبح امروز با حضور در شعبه دبیرستان امام خمینی (ره)، آرای خود را به صندوق ریختند. /

کد خبر 1752684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha