رییس جمهور از خدمات مدیریتی دکتر معاف تقدیر و تشکر کرد

پنجاه و نهمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی صبح پنجشنبه دهم اسفندماه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری تشکیل و طی آن ایشان از خدمات مدیریتی معاف تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،پنجاه و نهمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی صبح پنجشنبه دهم اسفندماه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری تشکیل و طی آن ایشان از خدمات مدیریتی معاف تقدیر و تشکر نمود.

رئیس جمهور با تقدیر از خدمات دکتر علیرضا معاف در دوره تصدی معاونت قرآن و عترت و تشکر از نقش آفرینی وی در تئوری پردازی و تولید محتوای فرهنگی، خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: از آقای دکتر معاف جز خیر، خوبی،خدمت و مجاهدت سراغ ندارم و ایشان مصداق لانعلم منه الا خیرا است، سلام ویژه و تشکر بنده را به ایشان ابلاغ کنید، مقالاتشان را همیشه دنبال و استفاده می کنم و از دوره مدیریت موفق ایشان راضی هستم.

رییس جمهور با آرزوی سلامتی و عافیت و دعا برای رفع کسالت معاف اظهار داشت: ان شاء الله دولت مجددا از توان علمی و عملی ایشان بهره مند شود.

کد خبر 1752757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha