تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

انتخابات پراهمیت دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باردیگر مجالی برای تحقق اراده ملت در اداره کشور و فرصتی بی بدیل برای نمایش الگوی مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرد، مسئولان و شخصیت های نظام با ارسال پیام حضور آگاهانه و زمان شناسانه مردم در انتخابات را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری شبستان، انتخابات پراهمیت دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باردیگر مجالی برای تحقق اراده ملت در اداره کشور و فرصتی بی بدیل برای نمایش الگوی مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرد و شرکت مردم در انتخابات، تجلی قدرت و اراده ملت ، تضمین‌کننده امنیت ملّی و زمینه‌ساز رفع مشکلات و پیشرفت ایران شد. مسئولان و شخصیت ها، نمایندگان ولی فقیه در استانها و استانداران در پیام های جداگانه ای حماسه حضور مردم در انتخابات را تبریک گفتند. 

این حضور سراسر شور و شعور، ضرب‌شست غیرتمندانه به ایران‌ستیزان بود

به گزارش خبرگزاری شبستان، گروه سیاست، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با قدردانی از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه ملت بصیر و شریف ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: از خدای بزرگ می‌خواهم توفیق دهد همه خادمان مردم به ویژه منتخبان خانه ملت، بتوانند گام‌های موثری در جهت حل مسائل و مشکلات کشور بردارند و پاسخگوی این همه لطف و محبت مردم عزیز ایران اسلامی باشند.

تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر  است؛

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

 درود و سلام خدا بر شما ملت بصیر و شریف ایران که با ‌حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، موجب عزت و سربلندی بیش از پیش میهن اسلامی و یأس و سرخوردگی دشمنان این مرز و بوم  شدید.

بدخواهان ایران عزیز، همه توان خود را بسیج کرده بودند، تا انتخابات ۱۱ اسفند بی‌رونق برگزار شود. حضور پر از ایمان و امید شما مردم فهیم و موقع‌شناس، «نه بزرگ» به جبهه ضدبشری استکبار و پنبه کردن رشته میلیاردها دلار هزینه‌کرد آنها برای طراحی و اجرای این سناریوی مزورانه بود.

این حضور سراسر شور و شعور، ضرب‌شست غیرتمندانه دیگر شما به ایران ستیزان عنود، پس از ضرب‌شست تاریخی‌تان در فتنه اغتشاشات سال قبل بود.

اینجانب با شکر به درگاه الهی و ارج نهادن بر عظمت و بزرگی ملت ایران، از آحاد مردم، گروه‌ها و احزاب مختلف سیاسی، مراجع بزرگوار دینی، اصحاب رسانه بالاخص رسانه ملی و همه کسانی که مسئولانه برای آگاه‌سازی مردم تلاش کردند، صمیمانه سپاسگزارم و از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی همه دست اندرکاران به ویژه مجریان و ناظران برگزاری انتخابات و نیروهای انتظامی و امنیتی در تامین سلامت و امنیت شعب اخذ رای قدردانی می‌کنم.

از خدای بزرگ می‌خواهم توفیق دهد همه خادمان مردم به ویژه منتخبان خانه ملت، بتوانند گام‌های موثری در جهت حل مسائل و مشکلات کشور بردارند و پاسخگوی این همه لطف و محبت مردم عزیز ایران اسلامی باشند.

فرمانده کل ارتش از نهادهای کشوری و لشکری برای تامین امنیت انتخابات قدردانی کرد

 خبرگزاری شبستان، گروه سیاست، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در شورای عالی فرماندهان ضمن قدردانی از تمامی سازمان‌ها و نهادهای کشوری و لشکری که امنیت برگزاری انتخابات شکوهمند را در جای جای ایران برقرار کردند از حضور هوشمندانه و شبانه‌روزی فرماندهان و رزمندگان در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی که در ایام منتهی به انتخابات، امنیت سرحدات میهن اسلامی را تقویت کردند، قدردانی کرد.

تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

وی همچنین از اقدامات نیروهای ارتش در پشتیبانی از ستاد انتخابات از جمله جابجایی های هوایی صندوق‌های رای به مناطق دور دست و صعب‌العبور تشکر کرد و افزود: برگزاری انتخابات باشکوه و امید بخش در بالاترین سطح امنیت در مناطق مختلف، با وجود تحریکات و افکندن بذر ناامیدی و یاس از سوی دشمنان، محصول بصیرت مردم متعهد و شریف ایران سربلند اسلامی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بوده که خشنودی دوستداران ایران، بهت بیگانگان و شکست توطئه‌ای دیگر از دشمنان را به دنبال داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده در یک دوره چهارساله و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو در یک دوره هشت ساله ۱۱ اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار شد.

حضور آگاهانه و باشکوه مردم در انتخابات، دشمنان ملت ایران را ناامید کرد

حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با حضور پرشور، گسترده و غرورانگیز در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کردند.

تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

امام جمعه آران و بیدگل افزود: حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان، امنیت و اقتدار کشورمان خواهد شد.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد:  حضور آگاهانه، دشمن شکن و گسترده مردم پای صندوق های رای، بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح و طراوت تازه ای را بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: امروز رقابت‌ها به پایان رسیده است و ضمن تبریک انتخاب و پیروزی شایسته و بایسته منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل آقای دکتر مصطفی معینی ، امیدوارم منتخب مردم با توکل به ایزد منان و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری با درایت ، صداقت و شجاعت و عدالت محوری در راه خدمت و بسط توسعه این منطقه گام بردارد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به ویژه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه ، خانواده های معظم شهدا اقشار مختلف مردم که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

وی ادامه داد: همچنین از زحمات و مساعی کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در منطقه اعم از اعضای ستاد انتخابات شهرستان‌ها ، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، فرمانداران، یگان های نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز نامزدها و طرفداران آن ها، اصحاب پرتلاش رسانه  و سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در منطقه را فراهم کردند سپاسگزارم و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را طلب می کنم.

حجت الاسلام سلیمانی ابراز امیدواری کرد: مجلس دوازدهم با همکاری دولت انقلابی و مردمی در تراز انقلاب اسلامی، گام های موثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران بردارد.

پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و استاندار از حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدصادق معتمدیان در این پیام که روز شنبه صادر شده، آورده اند: اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگیر و مسوولانه مردم در امنیت و سلامت کامل به پایان رسید، وظیفه می دانیم تشکر صمیمانه خود را نثار مردم غیور، هوشیار و عظیم الشأن آذربایجان غربی کرده و به‌خاطر رشد و همت و وقت شناسی شما مردم بزرگ، به درگاه خداوند متعال شکر کنیم.

تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

در ادامه این پیام آمده است: حماسه‌ حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود؛ یک بار دیگر آگاهانه و به‌هنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید؛ یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی پای فشردید و ثابت کردید که آذربایجان غربی همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تبریک به منتخبان مردم و قدردانی از تلاش و اهتمام همه عوامل اجرایی، نظارتی و تامین امنیت، تاکید کردند که به طور قطع دستاورد این حضور اعتلای ایران عزیز اسلامی مان بوده و برای همگان آرزوی پیروزی و سعادتمندی داریم.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه گذشته، ۱۱ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار شد.

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم بابصیرت و زمان‌شناس استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.متن پیام آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم و مالک رحمتی به این شرح است:

در جشن ملی ۱۱ اسفند، شما با حضور پرشور، معنادار و شایسته تحسین خود، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌تان را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادید و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب "دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید" کردید.

قطعاً برنده اصلی این انتخابات، شما مردم بصیر و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردید که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۵ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

لازم می‌دانیم از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، معتمدان و اقشار مختلف مردم در هیات‌های اجرایی و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنیم.

همچنین از تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف بویژه اصحاب رسانه و مطبوعات استان که دوشادوش همدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند، تشکر می‌کنبم.

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است و امیدواریم منتخبان مردم با توجه جدی به مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند.

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی و فرزاد مخلص‌ الائمه در پیامی مشترک ضمن تقدیر از مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی آورده‌اند: ۱۱ اسفندماه بار دیگر مردم انقلابی، مومن و ولایت مدار استان مرکزی با حضور پرشکوه و دندان شکن خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهر تایید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام زدند.

در ادامه این پیام آمده است: این حماسه و حضور شورانگیز و غرور آفرین یکبار دیگر همه تبلیغات و توطئه‌های شیطانی دشمنان این سرزمین را نقش بر آب کرد و سیلی محکم‌تری به صورت دشمنان کینه توز ایران اسلامی زده شد.

تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

در بخش دیگری از این پیام مشترک آمده است: دیروز استان امامین انقلاب به فهم، هوشیاری، عشق و علاقه فرزندان خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک حماسی آنان به مقام عظمای ولایت بر خود بالید و شکوه بصیرت، هوشمندی و عشق به میراث گران بهای امام راحل خود را به نمایش گذاشت.

در ادامه این پیام آمده است: این حماسه پر شکوه حاصل پیوند عمیق مردم سرزمین آفتاب با ولایت و رهبری امت اسلامی بود و اینجانبان به عنوان خدمتگزاران مردم شریف استان از مردم ولایتمدار به مناسبت خلق این حماسه پر شکوه و به یادماندنی خالصانه تشکر می‌کنیم.

در این پیام مشترک از همه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، عوامل هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، رسانه‌های جمعی، دستگاه قضایی، ماموران انتظامی و نظامی و امنیتی نیز تشکر و قدردانی شده است.

قدردانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از حضور حماسی مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم با بصیرت لرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگانن رهبری تقدیر  و تشکر کرد.

در متن این پیام‌ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و سپاس بر مردم شریف و شهید پرور استان لرستان که همانند دیگر هموطنان در روز ۱۱ اسفند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حماسه‌ای دیگر آفریدید و چشم جهانیان متحیر از این همه اتحاد و همدلی و دلبستگی ملت به ایران اسلامی شد.

شما با حضور خود همه مسئولان را مدیون همراهی و حمایت خود کردید و حجت را بر خادمین‌ خود برای تلاش و همت برای رساندن ایران اسلامی به قلل مرتفع شکوفایی و اقتدار تمام کردید.

این مشارکت حماسی و غرورآفرین در حالی رقم خورد که دشمنان قسم خورده ایران تمام توان و استعداد خود را برای ناامیدی مردم از حضور در پای صندوق‌های رای جمع نموده و از هیچ حربه ای برای نیل به این هدف کوتاهی نکردند؛ غافل از اینکه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نمی گذارند نقشه‌ها و اعمال پلید آنان به ثمر بنشیند.

تقدیر استاندار خراسان شمالی از مشارکت انتخاباتی مردم

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ در متن پیام تقدیر «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی از مشارکت گسترده مردم در انتخابات، آمده است:

تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لله عَلَی کُلِّ نِعْمَةٍ وَ أَسْأَلُ اللهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ

 خدای را شاکریم که مردم ولایتمدار  خراسان شمالی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، مشارکتی آگاهانه، عالی و حماسی داشته و به تکلیف سیاسی خود عمل کردند و پیروز واقعی انتخابات هستند. این توفیق را محضر مردم فهیم و فخیم خراسان شمالی تبریک می گویم و از آحاد رای دهندگان سپاسگزارم.

از مجریان امین انتخابات و هیئت های نظارت که انتخاباتی سالم را رقم زدند، از همکارانم در زیر مجموعه استانداری که با رعایت بی طرفی کامل، بسترساز مشارکت مردمی بودند، از نامزدهای انتخابات که به بیان برنامه ها، دیدگاه ها و نظرات پرداختند و خود را در معرض انتخاب قرار دادند و زمینه ساز مشارکت بودند، از فعالان ستادهای انتخاباتی که در چارچوب قانون به معرفی نامزد یا نامزدهای خود پرداختند، از همه نیروهایی که به بهترین وجه، امنیت انتخابات را تامین کردند، از رسانه ملی که با تمام توان در خدمت انتخابات بود و با ایجاد کانال های ویژه برای هر حوزه انتخابیه، فرصت عادلانه تری را در رقابت رقم زد و  برای جلب مشارکت مردمی تلاش کرد، از سایر رسانه های دولتی و غیر دولتی که با تعریف هشتک ها، در این دوره از انتخابات فعالیتی پررنگ داشتند، از علما و روحانیون شیعه و سنی، شخصیت های علمی و دانشگاهی، سفیران مشارکت، انجمن ها، احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی، مدیران دستگاه های اجرایی و همه آنهایی که به انحاء مختلف در تبیین اهمیت انتخابات تلاش کردند و آمال و آرزوهای سیاه دشمنان علیه ملت ایران را بر باد دادند، سپاسگزارم و به نمایندگان منتخب مردم نیز در حوزه ی انتخابیه ی اسفراین، بام و صفی آباد و حوزه ی انتخابیه ی شیروان و حوزه ی انتخابیه ی بجنورد، مانه، جاجرم، راز و جرگلان، سملقان و گرمه و همچنین نماینده مردم در مجلس خبرگان تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیقشان را در انجام مسئولیت سنگین نمایندگی ملتی بزرگ، مقاوم و نستوه و  تدوین و تصویب قوانین صحیح، عادلانه و جامع که بتواند استان را در  مسیری صحیح هدایت کند و توسعه را رقم بزند، خواستارم.

قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان با قدور بیانیه ای از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدردانی کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز شاهد برگزاری انتخاباتی سالم ، رقابتی و باشکوه در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان با مشارکت حداکثری مردم ولایی و انقلابی استان بودیم که به رهنمودها و فرمایش رهبر معظم انقلاب برای شرکت در انتخابات لبیک گفتند.

تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

امروز باری دیگر جهانیان، شکوه حماسه و افتخارآفرینی ملت قهرمان و به ویژه مردم دیار شور و شعور حسینی را مشاهده کردند که به رغم تمامی فضاسازی ها و هوچی گری های دشمنان و معاندان نظام برای ناامید سازی مردم رقم خورد و نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شد.

حضور حداکثری مردم در این انتخابات نشان داد مردم پای این انقلاب،شهدا و ارزشهای اسلام ایستاده اند و همین امر،مسئولیت کارگزاران و مدیران نظام را برای حل مشکلات و تحقق مطالبات به حق مردم سنگین‌تر می کند.

اینجانبان از حضور حماسی مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه برای تعیین سرنوشت کشور و همچنین از زحمات تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت ساز تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب شاهد حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و توفیق روز افزون کشور و استان باشیم.

علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان

محسن افشارچی،استاندار زنجان

پیام تقدیر استاندار به مناسبت حضور مردم استان قم در انتخابات ۱۱ اسفند

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم ، در پیام سیدمحمد آقامیری آمده است: بار دیگر اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت سرافراز ایران به خروش آمد و ۱۱ اسفند را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کرد. روزی که مردم مومن، زمان شناس و با بصیرت قم حماسه آفرین در لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مراجع معظم و همگام با مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق های رأی داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های زیبا و بیادماندنی دیگری از حماسه، وحدت، بصیرت و همبستگی را خلق کرده و اوج پایبندی و وفاوداری یک ملت به نظام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل دیده‌گان جهانیان جلوه‌گر ساختند.

تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

 این حضورآگاهانه، دشمن شکن و گسترده، بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح و طراوت تازه ای را بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خالق الهی به پاس نعمت مردمی قدرشناس و بلند همت، لازم می دانم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف استان قم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به ویژه علما و مراجع معظم و همه بزرگانی که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. همچنین از زحمات و مساعی کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در استان اعم از: اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، فرمانداران، یگان های نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز نامزدها و طرفداران آنها، اصحاب پرتلاش رسانه به ویژه رسانه ملی و شبکه استانی نور و سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در استان را فراهم کردند، عرض تشکر داشته و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت دارم.

قدردانی استاندار گیلان از حضور مردم ولایتمدار استان در انتخابات

 خبرگزاری شبستان، اسدالله عباسی گفت: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی و گیلان بود و مردمان دیار میرزا کوچک خان جنگلی به ویژه رای اولی‌ها، حماسه‌ای عظیم خلق کرده و با حضور در پای صندوق‌های رای نشان دادند پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

تقدیر مسئولان و شخصیت‌ها از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه مردم در انتخابات

وی با اشاره به تمدید چند مرحله‌ای مهلت رای گیری تا ساعت ۲۴ دیشب ، افزود: شمارش آرای انتخابات در این استان از شب گذشته آغاز شده و نتایج انتخابات در حوزه‌های مختلف استان به تدریج اعلام می‌شود که پس از تایید هیات‌های اجرایی و نظارت به وزارت کشور ارسال و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات باشکوه ۱۱ اسفند ، گفت: تمامی عوامل اجرایی ، نظامی ، انتظامی و امنیتی ، شورای نگهبان و هیات نظارت و بازرسی ، اعضای ستاد انتخابات در شهرستان‌های گیلان از آغاز تا پایان رای گیری حضور داشته و به برگزاری انتخابات کمک کردند.

استاندار گیلان از آحاد مردم ، خانواده معزز شاهد و ایثارگر ، تمامی همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و رسانه ملی ، عوامل اجرایی و برگزاری انتخابات ، شورای نگهبان و تامین و هیات‌های نظارت و بازرسی ، دستگاه‌های قضایی ، امنیتی ، نظامی و انتظامی ، مراکز پشتیبان ، فرمانداران و ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان ، فوریت‌های پزشکی ، دستگاه‌های خدمات رسان و سایر دست اندرکاران در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

کد خبر 1752868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha