مردم غیور ایران در انتخابات صحنه هایی از ذلت و خواری دشمنانی را به نمایش گذاشتند

شریعتی گفت: مردم شرق مازندران همچون سراسر استان و کشور، در انتخابات ۱۱ اسفندماه، صحنه هایی بی نظیر از ذلت و خواری دشمنانی را به نمایش گذاشتند.

غلامرضا شریعتی اندراتی- نماینده مردم شرق مازندران و منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: شیر زنان و بزرگ‌مردان دیارم، گام‌های استوارتان موجب سربلندی ایران شد و بر همت و آزادگی و غیرتمند درود می فرستم.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مردم نقاط مختلف دیار علویان به‌ویژه شرقی ترین حوزه این خطه، همواره در آوردگاه‌های دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی پیشتاز بوده اند.

وی افزود: تقدیم حدود دو هزار شهید در دوران ۸ ساله دفاع مقدس در شرق مازندران، ایستادگی در برابر تحریم‌های اقتصادی ۴۵ ساله، حضور پرمعنا در مناسبت های ملی و مذهبی، مشارکت چشمگیر در صحنه انتخابات های گوناگون و راهپیمائی ها و ... و کوبیدن مُشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار جهانی از جملهوافتخارات مروم این دیار است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حضور پرشور مردم ولایتمدار استان مازندران در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ و انتخاب عالم جهادی، فخر شرق مازندران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، حماسه حضور و بیعتی دوباره با آرمان‌های بلند امام راحل(قدس الله نفسه الزکیه) و رهنمود های حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله) بود.

شریعتی گفت: مردم شرق مازندران همچون سراسر استان و کشور، در انتخابات ۱۱ اسفندماه، صحنه هایی بی نظیر از ذلت و خواری دشمنانی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: دشمن در طول انقلاب در تلاش بودند با دسیسه ها و ترفندها و توطئه‌های مختلف، سدی بر سیل خروشان اراده مردم برای مشارکت در انتخابات باشند و مردم با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

کد خبر 1752918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha