تقویت باورهای دینی گامی موثر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تقویت باورهای دینی گامی موثر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزرای شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز (13 اسفند) در آیین  افتتاحیه حوزه علمیه ریحانه النبی (س) اراک ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای تاسیس این مرکز علمی و دینی گفت: تقویت باورهای دینی و اعتقادات افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان امری ضروری است و وجود چنین مراکزی خود می تواند گامی در راستای ترویج فرهنگ و معارف دینی و باورها باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه تقویت باورهای دینی گامی موثر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است، افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی گامی موثر در راستای تعالی جامعه است و که در این راستا مراکز علمی، تربیتی و آموزشی و به خصوص حوزه‌های علمیه نقش مهمی دارند.

وی به اهمیت فعالیت هر چه بیشتر مدارس علمیه در کنار آموزش و پرورش و دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: این سه مرکز علمی و آموزشی نقش موثری در پیشرفت کشور در بخش های مختلف دارند و می توانند با همکاری یکدیگر گام موثری در مسیر ارزش های دینی، اصلاح جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتلای جامعه گام بردارند.

تقویت باورهای دینی گامی موثر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است

این مقام مسئول به نقش مهم طلاب خواهر در عرصه تبلیغ دین اشاره کرد و گفت: امروز دشمن نسل جوان و نوجوان به ویژه دختران ما را هدف قرار داده اند که در این راستا خواهران طلبه باید در عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه نیز توانمند باشند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: خواهران طلبه می توانند به ‌منظور اثرگذاری بیشتر در جامعه با ایجاد بسترهای مناسب در پیام‌رسان‌های داخلی رابطه بین حوزه و جامعه بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد حوزه‌ای موفق است که بتواند حل مسئله کند و در این راستا ما باید طلابی تربیت کنیم که توانایی حل مسائل اجتماعی را داشته باشند.

کد خبر 1753069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha